NOD november 2018

[quote quote=10127066]Ik wil juist niet meer voor NOD testen juist door wat er gebeurd is. Misschien als me NOD nadert ik het niet laten kan of moeilijk vind maar wil niet weer hetzelfde meemaken. Liever denken dat het gewoon niet gelukt is dan weten dat het raak was en mis is gegaan. [/quote]
Snap ik Feyre, ik zit alleen met het probleem dat ik daarna tot 5 nov in het buitenland zit en dus NOG langer moet wachten als ik het niet voor mn NOD doe. En daarnaast denk ik dus dat mijn NOD vandaag is, ivm cervix slijm 14 dagen geleden.. 

Daarnaast vertelde mijn zwangere vriendinnetje dat het voor de verloskundige ook handig is om te weten als er een negatieve test is gedaan voor het bepalen van de uitgerekende datum als je uiteindelijk toch zwanger blijkt.. Ik heb geen idee of deze zin ergens op slaat en hoop dat julie het begrijpen hahahahah 

[quote quote=10127066]Ik wil juist niet meer voor NOD testen juist door wat er gebeurd is. Misschien als me NOD nadert ik het niet laten kan of moeilijk vind maar wil niet weer hetzelfde meemaken. Liever denken dat het gewoon niet gelukt is dan weten dat het raak was en mis is gegaan. [/quote]
Snap ik Feyre, ik zit alleen met het probleem dat ik daarna tot 5 nov in het buitenland zit en dus NOG langer moet wachten als ik het niet voor mn NOD doe. En daarnaast denk ik dus dat mijn NOD vandaag is, ivm cervix slijm 14 dagen geleden.. 

Daarnaast vertelde mijn zwangere vriendinnetje dat het voor de verloskundige ook handig is om te weten als er een negatieve test is gedaan voor het bepalen van de uitgerekende datum als je uiteindelijk toch zwanger blijkt.. Ik heb geen idee of deze zin ergens op slaat en hoop dat julie het begrijpen hahahahah 

oh en iemand bekend met rare pijn heeeel diep in je buik? Achter het schaambot zeg maar? Het is echt rare 'warme' en een beetje zeurderige pijn. Ik herken het helemaal niet. 

Rebs ik heb ook een korte luteale fase maar volgens de gynae geen probleem! 
Stiekemmeelezen mijn buik voelt ook warm aan vanbinnen en ook soort lichte menstruatiepijn en tintelend gevoel in de lies maar dat heb ik al enkele dagen. 

Nou ik heb net getest. 
Dag 10 dpo in de avond en flinke menstruatiekramp. Test Omo wit. Zelfs met alle wil geen streepje. Ook geen tuurstreepje. 
Ja. Ik test te vroeg en inderdaad niet in de ochtend.  Maar ik voel aan Alles dat ik vanavond of morgen ongesteld ga worden. Bizar. Dag 10 dpo

Pff ik merk aan mezelf dat ik heel erg opkijk naar weer te moeten werken morgen.. naja op wacht... ik ben sowieso klaar met het telkens wachten en niet weten of ik moet werken of nirt en elk weekend maar weer op wacht te staan of moeten werken.... maar de grootste reden is is dat ik eigenlijk even geen zin het in blije ouders met een pasgeboren baby waar ik voor moet zorgen ?

@snackworteltje, ik was er ook van overuigd ongeveer 7-10 dagen dpo maar er kwam niks, nog 2 nachtjes en dan ga ik testen. Ik vind de pijn maar raar maar misschien word ik toch gewoon ongesteld.

@feyre, ik snap je heel goed! Misschien toch tijd om je op andere leuke projecten te gaan richten? Nieuwe baan zoeken schijnt vrij gemakkelijk te gaan momenteel, met al die personeelstekorten.

Zit er nog iemand klaar voor one born every minute? Mijn fav uurtje van de dag ?

Terug
Bovenaan