NOD November 2019

Bedankt allemaal, ik blijf met jullie meelezen en duimen voor nog meer positieve tests! Ik denk dat er een grote geluksfactor bij zit, maar ik wilde toch nog even vertellen hoe het deze maand nou gelukt is bij ons; ik had ovulatie tests gebruikt en geklust op - 3, - 1 en de dag van de positieve ovulatie test. Die laatste keer ben ik een uur blijven liggen ?. Oh ja en speciaal 'zaad vriendelijk' glijmiddel gebruikt... Ik heb geen idee of dit iets heeft bijgedragen, maar misschien hebben jullie er toch iets aan ?? 

Anne Anne zo spijtig ! Hoeveel rondes ben je nu al bezig voor je 2e ? Ik begrijp je volledig.  Ik merk dat mannen zo'n teleurstelling meestal ook anders verwerken. 
Hoe oud is je 1e kindje ? :)

De huisarts heeft niet echt duidelijk gezegd hoeveel maanden we nog moeten proberen maar ze snapt wel dat het heel diep zit.
Ik ga nu naar ronde 4 met cyclus van 33- 35d.  Ik merk nu wel dat mijn regels heel anders zijn dan de vorige cyclussen. Donderdag had ik mijn regels zeer hevig en vorige keer was dit 6 dagen zo hevig. Nu vandaag was het al bijna niets meer. Zo bizar..
Filo super nieuws zeg ! Proficiat ! Geniet van je zwangerschap ! 
KSAS zo jammer ! Hopelijk kan je je gedachten wat verzetten tijdens het feestje.

Liefje, dit was de eerste ronde, dus ik mag niet klagen?. Maar ik denk dat ik meer had verwacht omdat ik vanalles voelde. Ben nog steeds niet ongesteld, maar wel het gevoel. Ons eerste kindje is 1,5. 
Gelukkig heeft ze wel door dat het diep zit. Ik hoop heel erg voor je dat het snel lukt!!

Zo fijn om te lezen dat jullie dit herkennen , ben ik niet de enige gelukkig ? hier nog steeds een rothumeur, hopelijk wordt het vandaag beter ?

Anne Anne , hopelijk komen ze er toch niet door en betekenen de krampjes iets positief.
Hier echt een rare menstruatieperiode gehad van 2d en half. 
'S morgens opgestaan met heel veel pijn en hevig bloedverlies en uiteindelijk nadien enkel nog bruinverlies. 
In deze korte tijd ook geen echte menstruatie krampjes gehad. Enkel echt stekende pijnen die uitstralen naar mijn lies.

FleurBo Nou bizar he dat je van veel om je heen hoort dat ze in de eerste ronde zwanger zijn ... Ik heb nu ook drie vriendinnen die in de eerste ronde zwanger zijn geworden en één daarvan nu van de tweede maar bij de eerste werd ze zelf door de pil heen zwanger! Ook twee andere vriendinnen na 3 maanden (en die hebben beide echt geen gezonde leefstijl qua eten) ...

Ik had het er laatst met m'n zus over en die zei ook dat ze soms het idee heeft dat sommigen daar niet helemaal eerlijk over zijn hoe lang ze erover hebben gedaan. Lijkt mij sterk want waarom zou je daar iets over verzinnen en je hoeft je echt niet te schamen als het wat langer duurt want je kan er zelf niks aan doen helaas. 
FiLo Ah wat fijn dat je deze tip deelt! Ik blijf altijd 10/15 min liggen met een kussen onder m'n kont maar ik blijf vanaf nu ook gewoon een uur liggen hoor! Het valt te proberen ;) Maar je hebt dus een dag voor je positieve ovulatietest en de dag zelf seks gehad? Dus twee dagen achter elkaar? Omdat ze vaak zeggen dat je het om de dag moet doen. 

Jeej ik hoor nog bij het November forum ??  ben in juni gestopt met pil. 
1e cyclus : 38 dagen
2e cylus : 55 dagen
3e cyclus: 40 dagen 
En nu een positieve ovulatietest op dag 15. Was pas op dag 14 begonnen maar zag toen al wat doorzichtige afscheiding dus wel op dag 14 seks gehad.  En op dag 15 weer. Want toen had ik positieve ovulatie en op dag 16 toen was test niet meer positief maar nog wel seks gehad. 
Hoop nu maar dat ik niet te laat ben begonnen, want in week ervoor helemaal niets gedaan ivm onregelmatige diensten beide en had niet gedacht al zo snel mijn ovulatie te vinden. Beginnen jullie meteen na de menstruatie weer met om de dag seks hebben of starten jullie ook wat later? Maar ben wel erg blij. Zou mooi zijn als mijn cyclus weer wat korter wordt. ?  
Mijn nod is 19 of 21 november. Heb 2x verschillende luteale fase gehad dus weet niey precies. Ik hou gewoon 21 november aan.

Terug
Bovenaan