NOD November 2019

Gefeliciteerd MamaVanE en lekker genieten maar dat zou ik pas kunnen na de eerste echo hoop voor je dat het goed verloopt met weinig klachten 

8 dagen over tijd en digitale test zegt niet zwanger. Ovulatie testen en dempen doe ik niet. Mijn eisprong heb ik wel gehad. Die voel ik namelijk.

Wacht nu wel een week.

Mystery, wat rot zeg! Het enige wat ik kan bedenken is dat je eisprong misschien toch niet is geweest ondanks dat je wel wat gevoeld hebt. Of misschien is je innesteling heel laat geweest en moet alles nog op gang komen. Misschien toch temperaturen of een paar ovulatietesten gebruiken? Dan weet je het iig zeker. 
Fleurbo, ben deze periode voor het eerst met temperaturen begonnen. En die is nog steeds hoog. Het bloeden is ook minder geworden. En heb vanmorgen weer getest, eigenwijs als ik ben. En nu was er binnen de 5 minuten een heel licht lijntje te zien! Echt mega spannend. Ik denk dat er toch echt wel iets gebeurt. Ik heb nog 2 2voor5 testen van de Kruidvat liggen, wel een ander merk dan wat ik nu gebruik.., maar ga daar morgen en overmorgen gewoon mee testen. Hopelijk komt daar ook gewoon een dun lijntje ? Ik heb een tampon in gedaan om te zien hoeveel het nou precies is, maar zou zonder kunnen. Het is echt mega spannend en we zijn beide nog niet 100% overtuigd, maar ik begin er nu wel iets meer in te geloven. 
M'n man gaat toch maar een digitale clearblue halen die ik dan van het weekend ga doen. En als die positief is, dan geloof ik het pas echt denk ik ? Dan blijft die bloeding die ik heb vreemd. Want voor een innesteling bloeding was die aan de late kant, op dag 11. En veel langer van duur dan beschreven. Niet een paar uur tot enkele dagen, maar gewoon al sinds zaterdag. Daarnaast heb ik ook geen enkele klacht. En de dingen die ik dacht gehad te hebben kunnen tussen m'n oren zitten. Maar tot op heden geen pijnlijke borsten of echt misselijk ofzo. En zelfs als die positief is moet alles ook nog goed gaan. Pfff, ga iig m'n best doen om m'n rust te pakken en gezond te eten.

Spannend hoor Suzen! Als je binnen de tijd een roos lijntje ziet zou ik toch ook denken dat er iets speelt, of minstens gespeeld heeft! 

@suzen spannend zeg! Kan je tot het weekend wachten?

Ik lees al een tijdje mee maar reageer niet veel. Ben heel benieuwd naar wie er allemaal zwanger worden! Wij willen ook graag een tweede kindje maar door de borstvoeding komt mijn vruchtbaarheid niet terug... Zoontje is 11 maanden nu. Ben benieuwd wanneer het terug komt. Ik blijf iig meelezen en hopen op veel zwangerschappen! 

Hetmeisje, nee denk het niet ? eigenlijk wil ik morgen weer testen. Heb dan een andere merk test en wil zien of zie ook positief is. Denk dat ik dat ga doen. En als die dat wel is wil ik nog wat dagen wachten en dan weer testen. Want ik geloof het pas bij een vette lijn. Niet zo'n miezerig roze streepje als nu.
Wie weet hoe lang zo iets duurt? Als je licht positief test wanneer je een donkere lijn kan verwachten? 

Terug
Bovenaan