NOD November 2019

Ohh ik vind het nu toch wel spannend worden!! 
Vandaag bijna dag 27 om zonder ook maar enig spoor van spotting of menstruatie (cyclus is 28 dagen) en afgelopen 4 maanden begon het op dag 24 al.
Dit wil natuurlijk helemaal niks zeggen maar ik ben hier echt al blij mee en hooop natuurlijk dat het zo is omdat het ons eindelijk gelukt is. Nog heel even afwachten. 
Ik merk verder helemaal niks dus kan het me amper voorstellen dat het wel zo zou zijn. 

Dames met een positieve test, gefeliciteerd!! 

Fleurbo, ik testen nu met de early testen van de action. Maar die zijn helaas op. En er zit in mijn woonplaats ook geen winkel van. Wil liever ook met dezelfde testen om ze goed te kunnen vergelijken.. maarja, is niet anders. Ik zal eens goed in de handleiding kijken of ik kan vinden hoe sterk ze meten, want dat heb ik op het doosje nog niet terug kunnen vinden. Ben super benieuwd nu. Maar denk dat ik pas echt een beetje kan ontspannen als er een super duidelijke test heb. En daarna na 12 weken ofzo. 
Farru, spannend voor jou ook zeg! Wanneer wil je gaan testen?

Spannend Farru!
wanneer ga je testen?
deze maand andere dingen gedaan waardoor het nu toch weleens raak kan zijn?

Suzen, ohh super spannend zeg! Ik hoop het voor je.
Hoe ver zit je voor nod? En had je de early of de gewone van action? Ik weet dat de early van action namenlijk toch niet zo heel duidelijk is voor nod. De gewone van action zijn beter! Dus dat kan verklaren waarom hij pas laat en zo licht kleurt. Morgen inderdaad eens de kruidvat proberen. Merk je wel al iets?
Rojo, het enige wat anders was is dat ik na de positieve ovulatietest nog n dag gewacht heb met vrijen. Dus in de middag op de dag van de eisprong ipv de dag voor mn eisprong. Maar we hebben niet veel geklust want we waren druk. Was er dus ook veeel minder mee bezig. Ik hoop dat dat genoeg was en dat het een positieve test gaat worden.
Ik wou morgen al testen maar heb geen testen meer thuis... dus dan zal het echt pas Vrijdag worden. Op mijn nod.

Oo spannend dames! Hoop dat er morgen duidelijke testen voorbij komen :)
Vandaag mn nod en mrg met langste cyclus van 35 dagen pfffff ben er zo klaar mee sinds we t proberen lange cyclussen en daarvoor maanden 30 dagen dat is toch bizar..
Iemand enig idee??!

Terug
Bovenaan