NOD November 2019

Fleurbo, ow dat is mooi dat ze even sterk zijn. Ik ben super benieuwd!
Farru, vandaag had ik ongesteld moeten worden. Maar bloed dus nog wel heel licht steeds. Heb uiteindelijk op 12 en 13 dpo getest met de early testen van de action omdat ik dus bloedverlies had en het wilde weten. Zag de gewone testen niet liggen in mijn winkel. En vanmorgen dan weer getest. Ik denk dat ik gewoon een relatief late innesteling heb gehad als alles goed gaat en hij daarom vandaag pas voor het eerst binnen de 5 minuten een licht steepje gaf. Ben benieuwd naar morgen. Ga van het weekend pas een digitale test doen. Dat is dan 4 dagen overtijd. Dat zie ik als de finale ??. En dan durf ik het pas echt te geloven.

Suzen, kan best hoor met mn vorige zwangerschap teste ik pas een week na nod positief... Duim voor je dat je dit weekend een knaltest hebt :)

Net met een Kruidvat test getest. Ik moest midden in de nacht al een keer naar de wc, dus dat was balen. Er was zeker een streepje, maar wel lichter dan die van gister van de action ?. Aan de ene kant denk ik, een streepje is een streepje. Maar hoe kan die lichter zijn. Maak me daar nu weer een beetje zorgen om. Het beste kan ik gewoon even afwachten en weer verder testen met de action testen zodat het bij 1 merk blijft. Dit maakt me alleen maar onzeker.

Kon het niet laten om vanochtend een test te doen. Ongeveer 2/3 dagen voor de NOD. Helaas negatief. Had er al geen gevoel bij dat het raak zou zijn, ondanks dat we tijdens de ovulatie veeel hebben geklust. 

Suizen: heb je misschien een foto van je testen of heb je ze nu niet bewaard? Dan kunnen we meekijken ☺️ 
Mijn nod was gister of eergister maar durf niet te testen misschien vandaag wel.. heb letrozol 2,5mg ivm pcos dit was de 3de ronde en ovulatie gevonden met clearblue + slijm, ben inmiddels 14 maanden van de pil en nog nooit zwanger geweest.. nu dus overtijd maar zo bang dat hij negatief is, dan heb ik en een negatieve test en geen menstruatie en word het nog onzekerder ?

Aah Suzen dat is rot want je kunt daar zo onzeker van worden!!! Maar ik moet zeggen dat ik het wel positief vind dat je op 2 merken positief test. 
Sommige testen voor nod al positief anderen pas erna. Je weet nooit wanneer jou innesteling precies heeft plaats gevonden. Dat kan op 6dpo of 12 dpo dus met zo'n vroege test is het maar geluk hebben of je hem op het juiste moment doet. Als jij met 2 merken een licht streepje krijgt lijkt mij dat toch wel goed. Er is in ieder geval iets aan het gebeuren. Hoop dat je snel zekerheid hebt!
Hier nog geen spoor van menstruatie. Maar eigenlijk ook geen teken van zwangerschap denk ik. Ohhh die laatste wachtdagen zijn vervelend!! Ben super benieuwd wat vandaag en morgen doen en ik denk voor de zekerheid dat ik Zaterdag ook nog afwacht. Just in case. Mn eisprong zou dit keer maar net een paar uur later zijn geweest. Ik had mijn piek in ieder geval op Donderdag 14 Nov in de ochtend. 

zwanger of niet ?!!!

vorige maand deze testen gebruikt.. kwam vals streepje omdat hij super dun was en niet zo breed als het controle streepje.. contact met verkoper gehad en klopte idd... 
nu had er 30 besteld en nog heel veel
over dus net weer gedaan. Kwam een streepje en even breed als het controle streepje! Er was een vriendin hier die er ook 1 heeft gedaan en die bleef echt wit ! Ze zijn wel licht maar ik zie wel 2 keer een streepje! 
Wat denken jullie ? De bovenste test is van Mn vriendin en de onderste 2 van mij.... 
sowieso heb ik geen idee van Mn cyclus deze maand dus ik heb maar gewoon getest 

https://www.mupload.nl/img/15yavsy.jpeg

Terug
Bovenaan