NOD November 2020

@Noeksi, dat kan zeker dat je al bijna je vruchbare periode ingaat. Ik heb 2 maanden geleden met de paarse cb ovulatietesten getest en toen was ik op dag 9 vruchtbaar en op dag 11 had ik mijn piek. Dus dat kan bij jou ook maar zo zijn. Spannend! 

@thebigdream  ah oke, ja sorry ik vraag me nog heel veel af nu met deze 1e ronde het is allemaal nieuw dan haha. Ik ga ook maar van clear blue bestellen denk ik, heb wel testen van de action liggen maar lijkt me lastiger met een streep bekijken dan dat je  een smiley krijgt. Ik heb nu de app kalender en Flo maar de 1 geeft NOD 5 nov aan en de ander 7 nov... gebruik jij een app ook? 

@noeksi, gewoon vragen stellen hoor! Dat is juist zo fijn van dit forum er is altijd wel iemand die een idee heeft ?. 
Ik gebruik zelf de cb omdat ik die streepjes ook verwarrend vind. Ze zijn wel duurder, maar wel duidelijker vind ik. 
Ik gebruik ook de app, mijn kalender. Heel duidelijk en je kunt goed aangeven waar je per maand ook last van hebt. Zo krijg je goed inzicht in je cyclus. 
Zeker met de 1e ronde is een app fijn. Hopelijk is je cyclus snel regelmatig! 

@Loesewies  Wij lopen gelijk op! Ben je al met je ovulatie bezig? Ik denk dat ik morgenochtend de eerste ovu test ga doen. 
@thebigdream ja zeker dit forum is echt super fijn! Maar voel me dan wel heel nieuw en onervaren hierin haha! Maar iedereen heeft dat in het begin. Hoe zit dat met je cyclus, ovulatie etc. Eerst dacht ik ook, wat is dan je NOD? Haha!! Mijn kalender vind ik ook heel fijn. Nu kan ik precies zien dat morgen mn vruchtbare periode begint. Dat hoop ik ook! 

Meiden wat denken jullie? Ik gebruik voor het eerst action ovulatietesten, was hij 16okt al positief? Of is het normaal dat ze verschillen qua donkerheid en niet netjes in een rechte lijn oplopen?

g8drso8z.jpeg

@x-marina, ik denk dat je de 16e inderdaad een positieve test had. Hij loopt nu inderdaad weer af. Wat ik weet is dat ze positief zijn als beide streepjes even donker zijn. Dus ik denk dat je je eisprong hebt gevonden ?

@x-Marina welke cyclusdag was 16 oktober? Ik denk het haast ook dat ie toen positief was als je de andere testen bekijkt. Maar heb ook wel eens donkere testen gezien van de action.. ik doe ter controle er een roze clear blue bij als ik twijfel. Zo kan je veel testen met de goedkopere en dan de bevestiging met de smiley.
 Ik sluit me ook graag aan bij deze groep. Ik zit al op dpo 19, 7 dagen na nod, nog niet ongesteld en de test van vanmorgen was negatief. Ik wacht dus op mijn menstruatie ? iemand eerder eens zo lang moeten wachten op de menstruatie? 
Na mijn menstruatie wordt het ronde 5 voor eerste kindje. Eind mei gestopt met de pil en nog erg onregelmatig. Vandaag cyclus dag 47. De langste cyclus van de 4  die ik nu heb gehad.(28-30-43) Als ik ongesteld wordt ga ik gelijk starten met teunisbloem om hopelijk mijn cyclus te kunnen verkorten. 

Terug
Bovenaan