NOD November 2020

@Noeksie ah gezellig! Ik heb de afgelopen 2 rondes ovulatietesten gebruikt (dipsticks van 2-b-sure, goedkoop en werken prima), maar ga het komende week zonder doen. We zijn dan een midweek weg, en de vorige keer was 'ie vrij precies wanneer ik het verwachtte. Ik heb tot nu toe een vrij saaie cyclus van 28 dagen. 

@x-Marina, ik zou ook zeggen dat de 16e je lh-piek was. Dus dan zou de dag erop je ovulatie zijn?

xxNH, dat is lang! Weet je wanneer je ovulatie was?

16okt was cyclusdag 14, maar tot nu toe altijd ovulatie op dag 22/23 gehad volgens de app.. misschien wel eindelijk een kortere cyclus. Hoop dan wel dat ik gisteravond nog op tijd was ?

@x-Marina je kan voor de zekerheid nog door testen tot dag 22/23. 

had 27 sept positieve test en voelde 28 sept 's avonds een felle steek. 
https://www.mupload.nl/img/898zdg9iefu.png
Ik gooi het maar op het ontpillen.. kan helaas niets anders dan geduld hebben. 

@xxNH wat een duidelijke App zo zeg! Lijken wel 2 pieken.. kan inderdaad ontpillen zijn! 
@Marina ik denk ook 16 oktober. Spannend! 

Hee dames, Even een vraagje hebben jullie ook wel eens roze afscheiding gehad na het klussen? Wel een 1 uur na die tijd en maar 1 keer. Dit is mijn 14de dag van mijn cyclus..

@ITVS is de app premom. Is wel volledig Engels... ik gebruik deze app alleen om de testen te screenen ? 
@elfje niet eerder gehad. Misschien ovulatiebloeding ? Of gewoon bloedvaten geknapt. 

Hee.
Ben inmiddels ongesteld geworden 15 oktober, sinds donderdag. Na 45 dagen. Ben eind augustus gestopt met de pil.
Dus vond het vooral spannend wanneer nu die 1e menstruatie zou zijn. Ben er nu nog niet getreurd om, nu maar eens mijn cyclus gaan bijhouden.
Groetjes! 

@xxNH Dankje! Zal hem opzoeken!

@Kelly Jammer, maar fijn dat je ongesteld bent geworden na het stoppen. Hoop dat je cyclus snel regelmatiger is!

Terug
Bovenaan