NOD November 2020

[quote quote=10364720]Hee dames, Even een vraagje hebben jullie ook wel eens roze afscheiding gehad na het klussen? Wel een 1 uur na die tijd en maar 1 keer. Dit is mijn 14de dag van mijn cyclus..[/quote]
Nog nooit gehad, ik denk een bloedvaatje geraakt 

Er eventjes voor een wellnessweekendje met ons tweetjes tussenuit geweest. Heeft deugd gedaan!
Welkom aan alle nieuwe dames.
Elfje, ik denk ook dat het een gesprongen bloedvaatje was, niks om je zorgen te maken. 
Met ovulatietesten die oplopen heb ik zelf geen ervaring gezien ik deze met smileys van CB gebruik.

dat klinkt heerlijk belgogermano! Weer lekker opgeladen! 
@elfje, lijkt me ook een gesprongen bloedvaatje inderdaad. Daarna niet meer last van gehad begrijp ik? 
@krokuzzzKelly welkom! Wat fijn, ook al is het dubbel, dat je cyclus op gang ik gekomen. Hopelijk snel iets minder lang, succes! 
Ik had gisteren echt links onderin mijn buik pijn, echt niet normaal, heeft paar uur geduurd. Nou was gisteren mijn eisprong dus de pijn is te verklaren, maar nog nooit zoveel last van gehad. Iemand van de dames die dit herkend? 

Hoi dames,
Ik doe deze maand ook weer mee. Dit is de 3e ronde voor ons eerste kindje. Afgelopen maand de paarse clearblue gebruikt, maar geen eisprong gevonden.. Deze maand ga ik meteen na mijn mensturatie de roze clearblue gebruiken. Ik verwacht 22 oktober geen menstruatie meer te hebben. Dat is dag 8 van de cyclus. Ben benieuwd of mijn eisprong soms erg vroeg is! Verwacht NOD op 12 november ;) 
Merk wel dat is het leuk vind, maar ook erg spannend. Vooral het onbekende. Leuk om samen met jullie de maand door te komen en ervaringen/verhalen van anderen te lezen. Veel succes allemaal dames.
PS, weet iemand hoe ik mijn naam aanpas? IK heb altijd zo'n Gebruiker naam, maar die zou ik graag veranderen :) 
Liefs,

thebigdream, ik voel hem ook wel heel duidelijk.
Het is een druk die oploopt gedurende enkele uren en dan lijkt er iets te "knappen" waardoor de druk verdwijnt. ZO kan ik het het best beschrijven bij mij.

Ohh wat is er alweer veel geschreven dit weekend. 
@Nouksie, voor mij is ook alles nieuw hoor, voel me soms ook echt nog een leek :p.
@elfje, ik heb het wel eens gehad, waarschijnlijk een bloedvaatje geraakt idd. 

Hier nog geen menstruatie.. zit nu op cyclusdag 39.. Vind dat ontpillen echt helemaal niks. Die onzekerheid of alles wel goed werkt is echt niet fijn :(.  

Lekker hoor BelgoGermano! Ik ga denk ook volgende rond over op de roze CB variant. Ben nu namelijk ontzettend bang dat ik mijn eisprong heb gemist met die onduidelijke wel niet streepjes. Als hij positief was op de 16e om 11.30 was ik denk de 17e savonds te laat? Moet zeggen dat ze op de foto ook weer donkerder zijn dan in het echt. Echt frustrerend! 

@gebruiker, je kan je naam aanpassen op desktop rechtsboven. 

Terug
Bovenaan