NOD November 2020

ITVS, klopt. Ik ga er alleen niet echt vanuit omdat ik ook net ben gestopt met de pil. Daarnaast is er weinig kans dat er bij een latere eisprong wel raak geschoten is i.v.m. operatie van mijn partner, dus we konden het niet echt gezellig maken ;)

Mag ik me hier ook melden? Een aantal dames ken ik helaas uit vorige rondes...
Sinds maart proberen mijn vriend en ik. Het zou ons eerste gemeenschappelijke kindje worden. Ik heb er reeds 3 uit mijn vorige relatie.
In mei heb ik een miskraam gehad met curretage in juni en na wachten tot augustus eer mijn cyclus weer volledig normaal was is dit inmiddels opnieuw 4e ronde.
Mijn eisprong zou rond 30 oktober liggen (gebruik de roze CB ovulatietesten) en NOD op 13 november. 

[quote quote=10364195]Mag ik me hier ook melden? Een aantal dames ken ik helaas uit vorige rondes… Sinds maart proberen mijn vriend en ik. Het zou ons eerste gemeenschappelijke kindje worden. Ik heb er reeds 3 uit mijn vorige relatie. In mei heb ik een miskraam gehad met curretage in juni en na wachten tot augustus eer mijn cyclus weer volledig normaal was is dit inmiddels opnieuw 4e ronde. Mijn eisprong zou rond 30 oktober liggen (gebruik de roze CB ovulatietesten) en NOD op 13 november.[/quote]
Helaas dat het ook voor jullie deze ronde niet gelukt is. 
Hopelijk hebben we allemaal in November geluk. 
Fijn dat we toch zo met elkaar kunnen "kletsen" 

@dressuurmiep welkom en belgogermano welkom weer bij deze maand... hopelijk een betere ?
Ovulatietest was vanochtend helaas nog niks, dus hopelijk morgenochtend wel. Toch wel fijn dat die testen bestaan ?

Rond de zomer hier helaas, na een zwangerschap van 8 weken, een miskraam gehad.

Afgelopen dinsdag weer voor het eerst ongesteld geworden. Ben er bijna nog nooit zo blij om geweest haha. Want dit betekend dat mn lichaam de miskraam opgeruimd heeft en ik weer opnieuw kan beginnen.  Als het goed is zou mn NOD 12 november zijn.

@stiftie wat verdrietig zeg.. dat lijkt me heel zwaar. @belgogermano voor jou ook. Ik heb gelukkig geen miskraam meegemaakt tot nu toe maar dat lijkt me echt zwaar, eerst zo gelukkig zijn en dan zo verdrietig. Ik gun het het nog meer dat het deze maand mag lukken! 

Terug
Bovenaan