NOD November 2020

Je dondert van je roze wolk. Na mijn oudste heb ik op 8 weken een miskraam gehad van een tweeling. Nu op ongeveer dezelfde duur, maar was al 2 weken voordien gestopt met groeien. 

Hoi allemaal, 

Ik sluit me ook graag aan bij dit forum. Mijn nod is 11 november.
Ronde 4 voor ons eerste kindje. Deze maand start ik (denk ik) met het gebruiken van ovulatietesten. Alle tips en ervaringen zijn welkom! :) 

Ja het is super shit. Zeker bij een eerste zwangerschap (nog geen kinderen). Bij de eerste echo was het twijfel of het wel goed zat, moest een week later terug komen. Echt in de dagen er tussen kwam de bloeding en voelde ik al dat het mis was.

Het is een bizar gebeuren, dat wens je niemand toe. Zeker niet als het vaker gebeurd. Hoop echt dat er komende tijd mooie dingen gebeuren bij ons allemaal❤

Hoihoi, 
Ik meld me ook maar hier.

Sinds mei gestopt met pil. Gelijk dr voor gegaan. 
Zou tussen gisteren en morgen eisprong moeten hebben.
Ovu test gedaan en gaf donderdag ochtend al heel erg positief aan.
Donderdag avond kramp gehad. Dus miss wel eisprong.

Mn nod zou 31/10 of 1/11 moeten zijn. 

Spannend weer.

Xx

Jeetje wat een verhalen allemaal meiden. Ik hoop dat iedereen mooi nieuws te wachten staat de aankomende weken. Het schijnt dat deze coronaperiode meer rust geeft en er minder problemen zijn met vruchtbaarheid. Zal ook wel te maken hebben met meer tijd om te seksen ;). Ik duim voor ons allemaal. 

Kan teunisbloemolie je cyclus echt verkorten? Dat zou dan ook echt iets voor mij zijn! Moet zooo lang wachten op mn eisprong elke keer. 

@eefjepeefje Ja heeft mijn cyclus echt flink verkort! Ik ben er tevreden over. Je kan er altijd eens over lezen en dan je eigen besluit nemen natuurlijk:)
Heftige verhalen indd.. kan me niet voorstellen hoe het is om mee te maken! Ik hoop op een vruchtbare november maand:)

Jeej een positieve ovulatietest en gezellig geklust, nu hopen op een positieve test over 2 weken. Spannend dat wordt weer wachten. 
Hoe gaat het met jullie verder? 

Jeetje wat een heftige verhalen. Dat gun je niemand :(
Ik ben meestal na 5 dgn niet meer ongesteld omdat ik de pil nam, maar nu niet dus ineens begon het weer voor 2 dgn langer, moest ik even aan wennen haha. Dus van 10 okt tot vandaag 17 okt ongesteld geweest. De apps geven dan aan dat ik over 2 a 3 dagen al mn vruchtbare periode inga, klopt dat dan wel? Ik denk dat ik maar even testjes ga doen...ben er toch wel benieuwd naar.
@thebigdream, spannend zeg! Succes met wachten! 

Terug
Bovenaan