NOD November 2020

@gebruiker10276400 via het menu kun je naar 'mijn ouders van nu' gaan. Daar kun je je profiel naam wijzigen als het goed is.
@dressuurmiep vervelend zeg, zo lang wachten. Hopen dat hij snel komt. Ik weet hoe het voelt, eerste cyclus duurde 41 dagen.. toen was ik er echt 2 weken de hele dag mee bezig. Zo bang dat ik ongesteld werd zonder het door te hebben. 
@thebigdream Ik had vorige ronde ook enorme krampen een dag na positieve ovulatie test. Wist niet meer hoe ik moest staan of zitten of liggen. 

@Dressuurmiep haha echt he! Ik wil het ook eigenlijk gewoon loslaten, maar ik ga nu testen omdat ik zo benieuwd ben of de app wel klopt haha! Ah ja dat kan me helemaal voorstellen, dan zit je echt te wachten..hopelijk komt het snel. Ik zit pas op dag 10, maar ben ook heel benieuwd wanneer ik weer uit mezelf ongesteld wordt. Heb nu alleen nog 8 dagen lang ontrekkingsbloeding gehad. Ik merk nog niets van het ontpillen alleen wel echt puistjes... hoeveelste ronde ben jij? 
@gebruiker  welkom! Spannend hoor ook eerste kindje. Oh, misschien idd dat ie dan heel vroeg kwam! Ik zit nu op dag 10 en had ook 8 dagen menstruatie. Vandaag lichte streep dus nog geen piek. Ik herken het ja, heel leuk maar ook súper spannend!! Wilde het ook eigenlijk wat los laten maar heb nu toch een app en ovu testen haha. 

@Noeksie, officieel zitten we dus in de 1e ronde, maar zit nu op cyclusdag 39 en ben niet zwanger, dus nu wachten tot menstruatie doorbreekt en dan kunnen we voor ronde 2 :)

Hoi allemaal,
Sinds vandaag is mijn menstruatie gestopt, dus we gaan weer klussen de komende tijd!
Volgens mijn fitbit-app begint mijn vruchtbare periode over 4 dagen. Heeft iemand ervaringen met het bepalen van je ovulatie obv een app?
Mijn man wil nog niet dat ik met ovulatietesten begin. Hij wil het eerst nog even op zn beloop laten. Ik merk dat ik het niet zo goed los kan laten. 

Groetjes!

@Eline met een droom, klopt inderdaad! Je gaat toch de hele tijd nadenken of je iets voelt. Inmiddels heb ik zo ongeveer alles over de eerste zwangerschapssymptomen al gelezen :') 

[quote quote=10365116]Ja echt. Er is denk ik geen artikel meer dat ik niet gelezen heb haha[/quote]
HAha zo herkenbaar ? we willen allemaal zo graag. Hopenlijk hoeven we niet lang meer te wachten ??

Terug
Bovenaan