NOD November 2020

[quote quote=10364767]@xxNH Dankje! Zal hem opzoeken! @Kelly Jammer, maar fijn dat je ongesteld bent geworden na het stoppen. Hoop dat je cyclus snel regelmatiger is!
@itvs
Ja dat hoop ik ook!
En het lijkt erop dat menstruatie van korte duur was, 4 dagen. Vandaag al aan het afbouwen..
Kunnen we binnenkort al met klussen beginnen voor ons 1e kindje. En 1e ronde

[quote quote=10364889]Ohh wat is er alweer veel geschreven dit weekend. @Nouksie, voor mij is ook alles nieuw hoor, voel me soms ook echt nog een leek :p. @elfje, ik heb het wel eens gehad, waarschijnlijk een bloedvaatje geraakt idd. Hier nog geen menstruatie.. zit nu op cyclusdag 39.. Vind dat ontpillen echt helemaal niks. Die onzekerheid of alles wel goed werkt is echt niet fijn :(.[/quote]
@Dressuurmiep
Ja dat wachten vond ik ook erg spannend om te weten of alles weer normaal zou gaan werken... Inmiddels is dat dus gelukt. Al kwam de menstruatie zelf als verassing. Bijna geen voortekenen. De ochtend klein beetje bruine afscheiding waarbij ik dacht oke zal het dan vandaag eindelijk zover zijn(15 oktober) en savonds zette het pas door. Maar verder gern krampen gehad de afgelopen dagen. En nu dus alweer aan het afbouwen.
Hopelijk gaat jouw lichaam ook snel weer functioneren!

Hi meiden, ik ben ook nieuw hier. Na teleurstelling gisteren (ongesteld, poging 5 voor eerste kindje) besloten om steun te zoeken. Mijn NOD wordt nu 16 november. Merk dat het me helpt jullie berichten te lezen. Ongesteld worden voelt als een dubbele straf: niet gelukt en ook weer het ziek zijn erbij van de menstruatie zelf. Veel liefs en succes voor jullie allemaal 

[quote quote=10365162]Hi meiden, ik ben ook nieuw hier. Na teleurstelling gisteren (ongesteld, poging 5 voor eerste kindje) besloten om steun te zoeken. Mijn NOD wordt nu 16 november. Merk dat het me helpt jullie berichten te lezen. Ongesteld worden voelt als een dubbele straf: niet gelukt en ook weer het ziek zijn erbij van de menstruatie zelf. Veel liefs en succes voor jullie allemaal[/quote]
Ah balen.. hopenlijk word deze maand een mooie maand voor ons allemaal. 

Klets graag weer met jullie mee. Helaas is onze prille zwangerschap geëindigd in een vroege miskraam. Vandaag zijn we bij de vk geweest die dit heeft bevestigd. Ik heb geen idee wanneer mijn nod is. Volgens de vk moet ik de eerste dag van mijn mk rekenen. Dan zou mijn nod 13 Nov zijn. 

[quote quote=10365352]Klets graag weer met jullie mee. Helaas is onze prille zwangerschap geëindigd in een vroege miskraam. Vandaag zijn we bij de vk geweest die dit heeft bevestigd. Ik heb geen idee wanneer mijn nod is. Volgens de vk moet ik de eerste dag van mijn mk rekenen. Dan zou mijn nod 13 Nov zijn.[/quote]
Ah bah wat heftig.. Hoeveel weken was je zwanger? Hoe voel je je nu?
Stekte ❤️

Terug
Bovenaan