NOD November 2020

Pfff Jacky wat verdrietig zeg. Maakt niks uit of je het net pas wist of langer.. het blijft moeilijk! Hopelijk kun je het een plekje geven en komt er een mooie maand voor jullie aan! 
En toch welkom! ?

Wat ontzettend verdrietig @Jacky!! Hopelijk snel weer je cyclus op de rit

Ik probeer steeds mee te lezen, maar ontzettend druk met werk.. volgens mij komen er weer wat ovu dagen aan hier, succes allemaal ??
Wij zitten op het wachtbankje, laat het maar snel november worden. Al heb ik eigenlijk niet echt tijd om er over na te denken dat we op het wachtbankje zitten.

Wie wacht er gezellig al met mij mee?

@gebruiker Welkom! Jammer dat het nog niet gelukt is, ik snap dat je dan hier goed je ei kwijt kunt en ervaringen delen dat is zo fijn. Hopelijk snel een positieve test! 
@Jackyy ontzettend verdrietig zeg. Hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn. 
Vandaag en morgen geeft de app (ik heb 2 apps, geen idee welke ik dan weg moet doen) mijn ovulatie aan. Had eergister al een ovu test gedaan maar was nog licht, ik ben benieuwd hoe de test nu is en of de app dan klopt. Werd wakker met wat krampen. Dit is de 1e ronde 

Hallo allemaal,
Helaas al wat bekende hier van vorige rondes:( hopelijk is dit een vruchtbare maand! Graag sluit ij mezelf bij jullie aan.
Heftig voor de 2 dames met de miskraam:( dat gun je inderdaad niemand! Sterkte!
Leuk ook dat er een aantal meiden zijn die net met de pil gestopt zijn. Inmiddels voor ons ronde 4 voor eerste kindje. Vanaf stoppen met de pil eerst cd 33 en vervolgens al 2x 28 dagen. Helaas vanochtend ongesteld geworden, maar vol goede moed door naar de volgende ronde. NOD 18 november. 

@droommaarzacht
Ah wat balen dat je ongesteld bent geworden.. je hebt al wel een regelmatige cyclus. 
Gebruiken jullie ovulatietests? 
Als het deze maand niet lukt gaan we er aan beginnen. Is nog maar ronde 2 hoor maar weet niet wanneer me eiersprong is. 

@droommaarzacht welkom! Leuk, ook eerste kindje. Je hebt een regelmatige cyclus al. Ik heb nog geen idee want heb alleen mn ontrekkingsbloeding gehad. Wel gebruik ik een app voor m'n ovulatie en ben nu zo nieuwsgierig dat ik 2 dgn ovu testen heb gebruikt.

Ik heb vandaag de 2e ovu test gebruikt, vandaag en morgen zou de eisprong zijn zegt de app. Dit zijn nog best lichte streepjes toch?
https://www.mupload.nl/img/up3uq7k.jpg

@ noeksie het zijn nog wel lichte streepjes inderdaad. Zelf gebruik ik cb met smiley is makkelijker maar ook stuk duurder. Ik had de eerste ovulatie op cd 17. Ik tel dan vanaf dag 1 van ontrekkingsbloed. Misschien toch iets later de app zegt alleen het gemiddelde.

Terug
Bovenaan