NOD November 2020

@yvv, wat ontzettend naar! Heel veel sterkte! Geef jezelf even de tijd het te verwerken. Dikke knuffel

Nou had deze maand totaal geen hoop. Waarom geen idee. Vandaag NOD en niet ongesteld nog. Gister avond druppeltje bloed. En vandaag weer niks. Afgelopen week wat buikkrampen gehad. Nu helemaal niks meer. Durf niet te hopen, maar doe je toch onbewust. Zit nu op 11dpo. Normaal altijd al ongesteld dus. Mocht ik het weekend niet ongesteld worden, ga ik maandag testen

[quote quote=10374720]Hey dames, Helaas gisteravond laat begonnen met bloeden.  pijnlijke buikkrampen dus we kunnen er vanuit gaan dat het helaas foute boel is. liefs[/quote]

Vervelend zeg! Sterkte met de verwerking. 

Nou meiden ik dacht: ik doe even een ovulatietest van de kruidvat, had ik nog liggen en m'n cyclus is helemaal raar. Is 'ie dus hartstikke positief, hoe dan? Dus letterlijk meteen mijn vriend uit zijn thuiswerkhok gesleurd en verleid haha. Wie weet!
Ik kan geen foto uploaden, hoe doe ik dat? 

[quote quote=10374916]Nou meiden ik dacht: ik doe even een ovulatietest van de kruidvat, had ik nog liggen en m’n cyclus is helemaal raar. Is ‘ie dus hartstikke positief, hoe dan? Dus letterlijk meteen mijn vriend uit zijn thuiswerkhok gesleurd en verleid haha. Wie weet! Ik kan geen foto uploaden, hoe doe ik dat?[/quote]
Via mupload kan je een foto oploaden. Ik ben benieuwd. Haha je vriend zal weg gedacht hebben. Zozo. Zijn de leukste intieme momenten zo! Hopelijk raak geschoten

Artful Dodger ah ja die early van de action vind ik niet fijn. En idd doordat ik geen early had werd ik ook niet verleid om eerder te testen
Eefjepeefje bijzonder! Goed dat je hem gedaan hebt en je vriend verleid heb haha ??

@Feyre niet fijn door "vals" positief of lastig af te lezen?
Ik ga er nu van uit dat ik een ronde door schuif maar in mijn achterhoofd heb ik nog wel een klein stemmetje dat zegt dat dit de eerste keer was dat het niet OMO wit bleef. Het lijkt wel of ik een engeltje op mijn ene schouder heb zitten en een duiveltje op de andere die elkaar constant tegen spreken haha
@EefjePeeefje heel herkenbaar! Dan is dat thuiswerken toch wel handig ;)

Artful Dodger ik had wonderbaarlijk met de early geen streep maar met de normale wel ?‍♀️ heel vreemd maar minder betrouwbaar dus. Vals positief geloof ik niet zo in. Indroogstreep heeft andere kleur en streep is streep die heb je niet zonder hcg.

@Kimmiex haha ja hij was heel blij. ik had expres niets gezegd over de test. niet dat hij dat erg vindt, maar merk dat hij veel druk voelt soms. en dan gaat 'het' soms langzamer of lastiger. herkenbaar voor sommigen?
Haha, eindelijk gelukt met een foto, hoorde nog bij mijn verhaal ;) dit is wel positief toch? Is van kruidvat  

Terug
Bovenaan