NOD November 2020

@eefjepeeefje zeker een knaller van een test!! En wat betreft die druk die er op staat herken ik hier wel hoor. Mijn vriend heeft soms hetzelfde. Testen en temperaturen mee gestopt en het even losgelaten allemaal. 
Net een test gedaan. Negatief. Natuurlijk savonds. Maar verwacht dat ik morgen of overmorgen toch wel ongesteld zal worden

@Mamasterretje ja dat denk ik ook. Maar fijn dat ik nu weer een eisprong heb. Hoewel ik het niet 100% vertrouw, maar we gaan het zien :) laatste maand proberen voorlopig voor de operatie van mijn vriend, dus duimen maar!
@Kimmiex Heel goed dat je het even loslaat, is ook fijner. Ik hou het ook bij deze ene test en zie het wel.

@eefjepeefje zo die is goed positief!! 

wat vreselijk voor degene die een miskraam hebben gekregen? hopelijk is het snel weer raak. 
hier precies 2 weken na ovulatie ongesteld geworden. Cyclus gehad van 79 dagen. ? Op dag 50 gestart met teunisbloem. 4e ronde na stoppen met de pil in mei. 

Vanmorgen direct weer gestart met teunisbloem. Hopelijk komt ie nu veel eerder ? 

Hoi Allemaal,

ik lees al een paar dagen mee, kwam op dit forum terecht omdat ik googelde op tussentijdse bloeding.
even kort het verhaal. Ik heb een dochter van 5 een een tweeling van bijna 3. Die laatste zwangerschap was niet gepland maar wat een cadeau!

nu hebben mijn vriend en ik onveilig gevreeen woensdag 11 november, soort van. Hij was op tijd, maar goed. Zo is de tweeling ook ontstaan? 
nu had ik een paar dagen later bij wc bezoek ineens roze/bruin bloed terwijl ik eigenlijk net ongesteld was geweest. Dus dacht, Huh? En toen ineens..oh no, het zal toch niet! Aangezien ik geen flauw idee heb hoe mijn cyclus is en ik niet precies meer weet wanneer ik ongesteld werd, weet ik dus ook niet of ik toen midden in de vruchtbare periode zat. Wrs wel..
Ik denk dus dat mijn 'nod' (heb mij ingelezen in alle termen) eind deze maand is. Sinds vandaag ook steken in mijn buik en merk dat ik een kort lontje heb. Dus, best spannend. 

wel fijn om dit even met anderen te delen en van anderen hun verhaal te lezen. 
geen flauw idee dus of het wat is, want zoals ik al vaak heb gelezen hier, is dat je je zwanger kunt denken. We gaan het zien! 

MamaSterretje  en een tuurstreep heb je alleen als je vrij vroeg test (sommige gevallen wel op of na nod tuurlijk) maar een plus is nog steeds een plus. Daarnaast is een "vals" of indroogstreep altijd een andete kleur
Eefjepeefje die is duidelijk positief. Ga je ook nog kijken of die weer afneemt?
Gebruiker oei wat spannend! En wat mooi een tweeling! Bruin bloed is vaak wel oud bloed dua het kan ook evt nog van de seks zijn. Vaatje geraakt gaan bloeden maar nog niet uit gekomen. Maar goed kan idd ook wat anders zijn

@Feyre is dat handig om te doen? zitten er nog 5 in de verpakking dus misschien maar gewoon doen.. mijn vriend wilde eigenlijk wachten tot na zijn operatie, omdat 'ie niet wil dat hij nog moet revalideren als ik zwanger ben, maar ik hoop natuurlijk gewoon alsnog dat het wel lukt deze ronde!

Terug
Bovenaan