Hoi Allemaal,
ik lees al een paar dagen mee, kwam op dit forum terecht omdat ik googelde op tussentijdse bloeding.
even kort het verhaal. Ik heb een dochter van 5 een een tweeling van bijna 3. Die laatste zwangerschap was niet gepland maar wat een cadeau!
nu hebben mijn vriend en ik onveilig gevreeen woensdag 11 november, soort van. Hij was op tijd, maar goed. Zo is de tweeling ook ontstaan?
nu had ik een paar dagen later bij wc bezoek ineens roze/bruin bloed terwijl ik eigenlijk net ongesteld was geweest. Dus dacht, Huh? En toen ineens..oh no, het zal toch niet! Aangezien ik geen flauw idee heb hoe mijn cyclus is en ik niet precies meer weet wanneer ik ongesteld werd, weet ik dus ook niet of ik toen midden in de vruchtbare periode zat. Wrs wel..
Ik denk dus dat mijn 'nod' (heb mij ingelezen in alle termen) eind deze maand is. Sinds vandaag ook steken in mijn buik en merk dat ik een kort lontje heb. Dus, best spannend.
wel fijn om dit even met anderen te delen en van anderen hun verhaal te lezen.
geen flauw idee dus of het wat is, want zoals ik al vaak heb gelezen hier, is dat je je zwanger kunt denken. We gaan het zien!