NOD November 2020

@Yvv wat naar, sterkte meid!! 

Hier vandaag wat meer misselijkheid in de ochtend, wat rare trek en nog geen menstruatie.
Wanneer zouden jullie testen als je mij was? Ik twijfel, want vorige cyclus was ik op dag 45 ongesteld en normaal zit ik op 33-35 dagen...

[quote quote=10375045]@miepjemoi dan zou ik wachten tot dag 45 ik weet niet op welke dag je nu zit? @krokuzzzkelly en @dori Anne hoe gaat het bij jullie? @limiet en @Ocean en hoe gaat het bij jullie?[/quote]
Ik zit nu op cyclus dag 37. En nog steeds geen menstruatie. Mijn vorige menstruatie begon op dag 45,( ook zonder voortekenen geen buikkrampen of iets..)  Dus ik wacht nog even af. Duurt nog 9 dagen, duurt lang! 

Hi dames,

Vrijdag 27-11 is mijn NOD. Heb sinds vandaag veel last van krampen die lijken op menstruatiepijn. Hopelijk zet het niet door, en zijn het krampjes van de innesteling. Wil me niet te veel inbeelden.

Fingers crossed? voor iedereen bij wie het deze maand al wel is gelukt, gefeliciteerd!?

MamaSterretje idd sowieso niet voor NOD die lea heb ik de vorige keer wel geleerd haha. Ik vind die plus sowieso niks ? geef mij maar gewoon 2 streepjes haha.
Eefjepeefje het is wat je zelf wilt. Als hij nog piekt morgen gewoon nog een keer gezellig maken. Zakt hij weer kan het nog of je laat het. Reva of niet jullie willen een kindje dus komt echt wel goed als dat zo is. Jullie kunnen het ?
Miepjemoi was dit een enkele cyclus van 45? Hoe lang ben je al bezig? Als het normaal 33-35 is en de enkele keer 45 zou ik evt de 35 of 40 aanhouden als je dan nog niet ongesteld ben.
Elisabethadriana toch ook wel spannend een weekje voor NOD dus ?
Ik vind het nu toch ook wel spannend worden ? mijn NOD is over 5 dagen. Ik heb een LF van 11/12. Vanmorgen temp 0.1 lager (1x 0.2 lager maar niet goed getempt) dus dacht al zou het miss een innestelings dip zijn. Vanmorgen en de rest van de dag bezig geweest met een bevalling dus niet echt kans gehad naar wc te gaan. Ik draag voor de zekerheid wel is een inlegger en hier zag ik heel licht rose op. Met afvegen niks. Mogelijk dus toch innesteling ? zou HEEL bijzonder zijn als het in 1x raak is al hoop ik het ga ik er niet van uit. Heb wel alweer lichtelijk honger nu. Normaal nooit maat met me vorige zwangerschap was dit ook de eerste symptoom ?

@Feyre Bedankt voor je lieve en bemoedigende woorden! Ben je verloskundige?Jaa bij jou wordt het dus ook spannend nu. Ik duim met je mee :) zou geweldig zijn!

Eefjepeefje tuurlijk! Fitte man ok, reva komt ie vast snel bovenop en in het begin is het vermoeiend en miss misselijk maar het zijn niet de laatste loodjes ? wij waren altijd van, we willen dus geen pauze omdat er al teveel jarig zijn de maand dat je dan uitgerekend zou zijn of het is kerst etc.
Ik ben kraamverzorgende dus ik assisteer ook bij bevallingen ? ik merk dat ik er minder mee bezig ben maar speculeren is wel leuk haha. Had net echt even een momentje van oh! Nog MAAR 5 dagen dan is het me NOD alweer

[quote quote=10375057]@krokuzzzkelly misschien volgende ronde toch ovulatie testen gaan gebruiken? Dit lijkt me ook niks
 @dori Anne wanneer durf jij weer een testje te wagen? @kimmiex hoe gaat het bij jou?[/quote]
Dit was nu pas mijn 1e ronde dus dacht eerst maar even aanzien. En afwachten wanneer de cyclus regelmatig wordt. Daarna pas wil ik mij verdiepen in ovulatie testen. 

Ik vermoed dat ik vorige week vrijdag, zaterdag of zondag m'n eisprong heb gehad. Uitgaande van zaterdag dus nu 7 dpo. Nu snuitte ik vanochtend m'n neus en zag ik sporen van bloed... Nog nooit gehad. Kent iemand dit signaal?

Terug
Bovenaan