NOD November 2020

[quote quote=10375106]Ik vermoed dat ik vorige week vrijdag, zaterdag of zondag m’n eisprong heb gehad. Uitgaande van zaterdag dus nu 7 dpo. Nu snuitte ik vanochtend m’n neus en zag ik sporen van bloed… Nog nooit gehad. Kent iemand dit signaal?[/quote]
Persoonlijk niet in combinatie met zwanger proberen te worden... Nu het kouder wordt buiten heb ik wel sneller af en toe eens een vaatje wat springt in mijn neus. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het voor jou hetzelfde is!
De drang om toch weer te testen hier is sterk vandaag - morgen NOD -, ik slaap heel beroerd de laatste paar dagen en daar heb ik normaal nooit veel last van. Dus, zwak als ik ben, toch weer getest. Sorry meiden, ik ben onverbeterlijk. 
Action test foto was wel na 5 minuten, kruidvat (2v5) foto wel rond 5 minuten genomen.

@MamaSterretje en @krokuzzzkelly
zojuist weer getest. WIT. Gister en eergister echt het gevoel gehad alsof ik direct ongesteld zou gaan worden, maar niets.....

Jeetje wat een heftige verhalen zeg! Sterkte Lautjef en yvv!Hier ook op het wachtbankje. Nog een weekje tot mijn NOD en nu sinds een paar dagen fors meer last van lucht in mijn buik. Nu heb ik dat sowieso heel snel, maar ja nu ga je toch denken of het een voorteken kan zijn. Tevens deze week veel last van puistjes. Normaal een paar dagen voor mijn NOD een paar puistjes, maar nu is het echt meer dan anders.. Maar ja, het kan natuurlijk ook zijn dat ik me dit allemaal inbeeld.. afwachten dus.... 

@Feyre @Mamasterretje
ik zit vandaag op dag 35 en het was vorige keer inderdaad een eenmalige cyclus van 45. Die heeft zeker te maken met mijn maand pilgebruik van daarvoor, denk ik. Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. Normaliter heb ik inderdaad tussen de 33-35. Thanks @Ferye, ik ga over een paar dagen testen, ik hoop dat ik dan nog niet ongesteld ben ?. Nu voel ik nog weinig voortekenen van ongesteldheid, maar ook niet echt veel van een mogelijke zwangerschap. Wel soms wat vage (verminderde) eetlust, kleine misselijkheid per dag verschillend en savonds wel futloos en snel moe ?... 
Spannend @Feyre, ik duim met je mee!
@Mamasterretje, ik test ook altijd met kruidvat met het plusje, eigenlijk nog geen ervaring met 2 streepjes testen... iemand tips voor merken?

@Miepjemoi ik ging eerst die testen van de Kruidvat kopen maar las zoveel goede verhalen over de 2 voor 5 van Kruidvat dat ik die heb gekocht en vanochtend positief testte, had ook die van de Action (Lifecare?) gebruikt en die lijn was minder duidelijk terwijl ik 3 dagen geleden met de early van de Action een duidelijkere lijn had.

Artful dodger dat zijn mooie strepen! Gefeliciteerd!! 
Hier nog op het wachtbankje, nu nog een week tot nod maar niet veel nieuws. Lekker rustig aan doen en merk dat ik deze maand voor het eerst iets minder er mee bezig ben en minder zenuwachtig ben. Eigelijk wel heel fijn. Hopen op geluk deze maand en anders ronde 6 in december. 
Veel succes dames die wachten! 

Miepjemoi ovu testen had ik altijd dip van 2besure deze werkte heel goed voor me. Zwangerschap testen normale action of de 2v5 van kruidvat. Ontpillen kan een jaar duren dus geef dat de kans normaal te worden. Leuk is het ofc niet, maar bij de ene is het direct raak bij de ander duurt het echt langer
Artful Doger gefeliciteerd. De streepjes zijn al mooi duidelijk

Terug
Bovenaan