NOD November 2020

@artful doger! Wauw, mooie testen hoor! Gefeliciteerd!!!
@miepjemoi! Ik had hetzelfde, na stoppen pil was de cyclus 28, 36, 47 en ben toen teunisbloemolie gaan slikken. Sindsdien mijn cyclus iedere keer 30 dagen.

@mamasterretje. Gisteravond een test gedaan. smorgens beter, maarja kon het niet laten haha. Wit dus. Maar ongesteldheid blijft nog steeds uit. Vanmorgen weer wat bloed met afvegen. (Nu dag 2) ben 1 dag na mijn NOD. Ik wacht het gewoon nog even een paar dagen af. En anders nog een keer testen.  Deze ronde tarwekiemolie gebruikt.  Dus misschien dat het er wat mee te maken heeft. Geen idee?? 

Artful gefeliciteerd!

Hier nog geen echt positieve test na die tuurstreep van deze week. Ook nog geen menstruatie te bekennen op dat 29 vandaag 

Dank jullie wel! ?
Ik heb vandaag een veel te dure indicator test van ClearBlue gekocht, die ga ik maandag doen. En aangezien die zo duur was kom ik niet in de verleiding om hem morgen er al door heen te jassen. Win win! 
Ik blijf hier nog wel rond hangen en duimen voor iedereen op dat lastige wachtbankje!

Artful Dodger ik had er toen twee. Uitwindelijl 2e een week later ofzo gebruikt. Wil dat nu ook weer zo gaan doen. 
In principe test ik niet voor NOD heb die les wel geleerd. Nu twijfel ik alleen wel even. Mijn (bonus) dochter is hier tot dinsdag dus we gaan 2x schoen zetten. 2e x zal wss maandag zijn. Nu zat ik eraan te denken om dinsdag te testen een dag voor NOD en als deze positief zou zijn in te pakken en in de schoen van me man te doen ? kan ofc negatief zijn of ben al eerder ongesteld geworden. Maar wat zouden jullie doen? Het wagen of laten en gewoon woensdag testen?
Me temp was vandaag weer 0.2 omhoog, 0.1 hoger als wat ik dagen had voor de innesteling dip gister.

@Feyre ik zag online bij de Etos dat ze pakjes met 2 verkopen maar de Etos was al dicht dus heb deze bij de Appie gekocht. Ongeduldig hé...
Ik kan je geen advies geven over het wel of niet testen voor je NOD want dat zou behoorlijk hypocriet zijn van me haha (ik riep "ik doe het nooit meer, heb mijn les geleerd" toen de 2de x testen voor NOD de lijn onduidelijker was, en dan toch weer getest vandaag terwijl mijn NOD morgen is.) Succes met je beslissing! :)

Temp ik had toen ook bij bol besteld idd. Ik ben vrij lui ? bol is lekker makkelijk. Alleen voor de 2v5 ging ik op pad ?
Artful Dodger hahahaha ach prima toch. Het kan goed uitpakken of minder goed. Opzich maakt het verder niet uit. Toen met me vmk was ik blij dak getest had want anders had ik me druk gemaakt om me cyclus duur de maand erna. Uiteindelijk is bet doen waar je je goed bij voelt denk ik dan

Terug
Bovenaan