NOD November 2020

Wat vervelend Jacky :(
@Noeksie, ik denk dat ze ook nog te licht zijn maar zoals je aan mijn vraag gaat zien ben ik ook geen expert haha. 

Ik had eerder deze foto gepost en toen dachten we met elkaar dat de 16e mijn ovulatie was: https://www.mupload.nl/img/g8drso8z.jpeg
Nu heb ik doorgetest en ziet het rijtje er zo uit: https://www.mupload.nl/img/2g8tud55p.jpeg

Het lijkt er nu toch op dat mijn ovulatie nog moet komen en hij weer oploopt of niet? Volgende maand weer naar de dure smileys, dit is echt niks :(

Thanks ITVS! 

Misschien een gekke vraag, maar kan je ook te vaak sex hebben dat het zaad niet meer van goede kwaliteit is?! Zit er namelijk sterk aan te denken om het nu gewoon iedere dag te doen totdat hij écht afloopt. Zit nu op cyclusdag 19 en mijn eisprong is meestal tussen dag 20 en 24. We zijn inmiddels ruim een half jaar bezig en begin ongeduldig te worden haha. 

Nou, ik moet zeggen, ik vind die streepjes nu ook al helemaal niks haha! Ik zit nu op dag 12 dus dan zou die idd nog moeten komen, app is idd het gemiddelde weet ook nog niet hoe lang m'n cyclus is. Maargoed we gaan het gewoon gezellig hebben deze week en dan zien we wel. Ik denk dat ik de volgende ronde ook maar CB ga aanschaffen.. of nu al ?
Ik voel me meestal rond mn ovulatie wel echt anders, wat krampen en andere vage dinfen, en zo stond ik ook op vanochtend dus dacht die zit er aan te komen. 
@marina dat is al wel een donker streepje!

DRoommaarzacht, "jammer' je hier opnieuw tegen te komen.
Ik gebruik ook de smiley-testen en kan dus niks zeggen over die streepjes helaas.
x-Marina, als je het echt dagen of weken volhoudt om iedere dag een zaadlozing te hebben, denk ik dat de kwalitei mss wel achteruit gaat. Op internet vind je daarover tegenstrijdige dingen.
Hier wordt de 2 dagen van de positieve ovulatietest zeker geklust, dus 2 dagen na elkaar. De rest is naargelang de goesting :-D

X-marina ik zou vanavond nog eens een testje doen. Vind hem al erg donker, dus wie weet komt de knaller er aan?
Noeksie, zulke streepjes als jij nu hebt, heb ik al de hele tijd. Dus ik denk dat je nog door kunt testen en dat de positieve vanzelf komt.
Ik ben nu vroeg begonnen te testen. Afgelopen 2 cyclussen had ik pas ongeveer cyclus dag 28 een positieve test, maar ik hoop dat hij dit keer iets eerder komt :)
https://www.mupload.nl/img/ejsq3qqu.jpg

Wat een spannende tijden allemaal zeg! Ik kan me goed voorstellen Zomerkind dat je nu hoopt dat het bij de 2e ook snel raak is. Ik hoop het voor jullie, hoe tof zou dat zijn!!

Ik heb denk ik net mn eerste menstruatie na mn miskraam overleefd haha. Was iets heftiger en langer, 9 dagen, dan normaal. Volgens mn app zou ik vanaf zaterdag al mn vruchtbare periode weer in gaan dus ga denk ik vanaf zondag de ovulatietesten doen om te kijken of dat op loopt. Heeft dat nut of kan ik beter tot dinsdag wachten gezien volgende week donderdag mn eisprong is? Heb geen ervaring met deze testen

@Belgogermano ja inderdaad hetzelfde dacht ik toen ik jou zag. Zo rot voor je en respect hoe positief je er nu weer instaat! 
Ik snap helemaal wat jullie zeggen over de streepjes ik werd er naar 2 maanden ook gek van en ben de cb gaan kopen. Het is alleen wel echt duur. Bol.com zijn ze het meest goedkoop.

Terug
Bovenaan