NOD November 2020

Ik ben helaas ongesteld geworden dus schuif door naar december.
succes nog even dames, duim voor nog veel positieve testen

hier vandaag vandaag nod maar nog geen druppel te bekennen normaal gesproken begin t al een dag van te voren met roze afscheiding nu niet als ik morgen nog niet doorkomt ga ik weer testen 

Wat balen temp... hopelijk volgende maand wel goed nieuws! 
@sillasv wat spannend! Knap dat je nog even wacht met testen! Heb je verder klachten of tekenen dat het zo zou kunnen zijn? Ik duim voor je! 
Ik zit nu 5/6 dagen voor NOD toch wel weer spannend. Maar hou er maar weer rekening mee dat ik gewoon ongesteld wordt. Ook een beetje het idee dat het al een paar maanden niet lukt, waarom zou het dan nu ineens wel lukken... ? 

@thebigdream 
nee totaal niet afentoe alleen een heel drukkend gevoel link onderin mn buik en vanacht gedroomt dat ik een zwangerschaps test deed die posetief was voor de rest nergens geen last van 

Hi,
vandaag zijn mijn vriend en ik 11 jaar samen, en dat werd vanmorgen bekroond met een positieve test!
we zijn super blij.
nu duimen dat het goed mag gaan .

Spannend hoor Sillasv! Hopelijk snel een positieve test! En hoor vaak zat dat je ook zonder symptomen zwanger kunt zijn...
Wat een mooi nieuws Bobbie en dan ook nog op deze bijzondere dag! Dubbel gefeliciteerd!!! 

Temp he wat balen zeg. Hopelijk bolgrnde maand meer geluk.
Thebigdream herkenbaar maar opeens is hrt een keer raak ?
Sillasv wat spannend! ? op een positieve test
Bobbie wat een mooi cadeau! Gefeliciteerd!
Ik ga denk ik dinsdag testen 1 dag voor NOD tegen in wat ik normaal altijd deed maar goed zou leuk zijn als het positief is het in de schoen te doen. Me temp zakt altijd dag voor ms terug naar basaal, dus als die niet gezakt is dinsdag test ik, zowel dan weet ik dat ik ongesteld wordt

Wauw niet verwacht, zo gehoopt!
Vandaag op NOD getest en gewoon zwanger ?
Succes voor iedereen die nog wacht hopelijk hetzelfde mooie resultaat! 

Terug
Bovenaan