NOD November 2020

hier toch tegen beter weten in toch gaan testen met de 2de urine van de dag 
ik zie een lijn maar ook weer niet duidelijk woord toch wel een beetje gek van de onzekerheid morgen maar weer proberen denk ik 
https://www.mupload.nl/img/ysx3eqr5qzk.jpeg

@sillasv is echt vervelend hé... Vandaag toch ook jouw NOD?
Ik heb vanochtend om mezelf gerust te stellen de 2de van de Kruidvat 2v5 gedaan, deze keer met de eerste ochtend urine en het streepje is zo ongeveer hetzelfde als die van gister, misschien zelfs lichter. Ik heb nu nog 1 test liggen voor morgen en dan hou ik op met testen want ik maak mezelf echt gek zo. Bij ieder klein krampje denk ik nu dat het fout gaat. 
Ik hoop dat je snel positieve duidelijkheid krijgt!

Artful Dodger
22/11/2020 om 11:44QUOTE

@sillasv is echt vervelend hé… Vandaag toch ook jouw NOD?
Ik heb vanochtend om mezelf gerust te stellen de 2de van de Kruidvat 2v5 gedaan, deze keer met de eerste ochtend urine en het streepje is zo ongeveer hetzelfde als die van gister, misschien zelfs lichter. Ik heb nu nog 1 test liggen voor morgen en dan hou ik op met testen want ik maak mezelf echt gek zo. Bij ieder klein krampje denk ik nu dat het fout gaat. 
Ik hoop dat je snel positieve duidelijkheid krijgt!

ja heel vervelend ik wil gewoon duidelijkheid hebben zekker omdat t al bijna nu 2 jaar duurt en die teste zijn ook erg vervelend denk persoonlijk dat ik toch die van de kruidvat ga halen 

Hoi dames!
Op 24 of 25 nov ergens mijn NOD. Ik heb reeds 2 kindjes en na die zwangerschappen heb ik spontaan een mooiere en kortere maar ook meer regelmatige cyclus. Ik ben een en al ongeduld en heb bei beide zwangerschappen voor nod positief getest. We wilden altijd 3 kindjes en besloten er recent voor te gaan. Gister voor het eerst getest en ik denk echt iets te kunnen zien! Je moet het wel in een bepaalde hoek van licht houden? ik meen ook echt allerlei steekjes en krampjes te herkennen van de vorige zwangerschappen, die ik niet heb voor het ongesteld worden..ben heel benieuwd!

Hoi dames,

Sinds gisteren ook wat lichtroze/bruine afscheiding te vinden tijdens het afvegen. Heb een inlegkruisje gebruikt afgelopen 2 dagen maar daarin nog niets gevonden. Verder afentoe nog wat lichte krampjes maar in mijn buik blijft het over het algemeen rustig. Heb ook geen last van gevoelige borsten oid.

Nu nog 3-5 dagen voor nod (zou woensdag, uiterlijk vrijdag moeten zijn aangezien ik niet geheel regelmatig ben). Symptomen zouden dus ook een voorteken voor mijn ongi kunnen zijn, we wachten het nog even af maar word zo ongeduldig...

Zo leuk om alle positieve tests voorbij te zien komen, dit geeft hoop in deze onuitstaanbare dagen op de wachtbank!

Groetjes Elisabeth

Terug
Bovenaan