NOD November 2020

Elisabethadriana als je nu nog zo'n 5 dagen voor NOD zit kan het ook evt een innestelings bloeding zijn. Deze heb ik ook gehad paar dagen terug ik zit nog 3 dagen voor NOD

Wat heerlijk om mee te lezen op dit forum :) 

gefeliciteerd allemaal die gewoon een dikke vette positieve test hebben!
Aangezien het voor mij een groot raadsel is allemaal, heb ik vanochtend een vroege test gedaan van action. Die was wit.
maar goed, ik denk ergens deze week ongesteld te worden, echt geen flauw idee wanneer. Dus, we blijven nog even in spanning. :) 

Gefeliciteerd allemaal! Wat een goede maand?
Hier begint de spanning op te lopen... Gisterenochtend bloed in m'n neus en vandaag bruine afscheiding en een gevoelige buik (lijkt wel spierpijn). Vrijdag NOD. Erg spannend. Benieuwd of ik die vroege test kan laten liggen.

Welkom iedereen! Ik heb vandaag op jullie aanraden toch nog een ovulatietest gedaan en ook die lijkt positief. Ik hoop dat het klopt en de cyclus weer klopt. En misschien zelfs meer ?

Ik had een foto in dit veld geplakt maar dat lukt volgens mij niet met verzenden, want daarna is mijn bericht verdwenen. Als ik een foto wil uploaden vraagt ie om een link? (dus het laatste icoontje van de buttons bovenaan het tekstveld). Ik heb ook al geprobeerd via de pc maar daar krijg ik precies het zelfde als op m'n tel

Terug
Bovenaan