Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@krokuzzzkelly spannend he allemaal, zeker ook eerste kindje en 1e ronde! Ben jij ook zo benieuwd naar je cyclus? Ik hou er idd ook wel rekening mee dat het onregelmatig kan zijn
Vraagje hoelaat testen (ovulatietest) jullie meestal? Ik las dat je het beste kan testen tussen 10 en 16u maar dat is ivm mijn werk geen optie voor mij..
@Jackyy ik werk onregelmatig dus dat is sowieso lastig qua tijdstip. Op de Sensitest bijsluiter stond inderdaad liefst wat later op de dag dus heb ff gekeken en heb nu steeds rond 20u getest als de oudste 2 net in bed lagen. Dan was ook wat geconcentreerdere urine dus duidelijker resultaat te zien bij mij.
@jackyy ik test meestal rond 13.00. Maar als ik niet thuis ben dan test ik rond 18.30. Tot nu toe werkt dat prima met Sensitest. En dan 4 uur voor de tijd weinig drinken en proberen niet te plassen.
Ik had gister een positieve ovulatietest (smiley) en we hebben het vrijdag en gister gezellig gehad . Misschien vanavond ook nog even voor de zekerheid!
Spannend weer. Hier kindje nr 2... ons zoontje is nu bijna 14 maanden.
Iedereen succes Vervelend zo n lange cyclus. Ik had dat voor ons eerste kindje ook. Nu rond de 30 dagen. Deze maand zelfs 29.