NOD November 2020

@jacky: ik test met de CB smiley (2 meest vruchtbare dagen) altijd in de ochtend. En die werkt voor mij perfect. Dus maar 1 x per dag. Had gisterochtend dus een smiley... 
Ik ben op deze manier de vorige keer ook zwanger geraakt :)

@Jackyy, ik test ook s ochtends met de CB testen en dat werkt prima. maar daarmee moet je ook maar 1x per dag testen.
Welkom aan alle nieuwe dames!
Hier niks speciaals, dag 11 en dit weekend met de ovulatietesten gestart. Ik verwacht morgen of overmorgen de eerste smiley.
Voor de rest een lichaam dat een beetje doordraait: gevoelige borsten en misselijk terwijl mijn eisprong nog moet komen :p

@BelgoGermano: erg is dat he hahaha.
ik heb dat soms naar aanloop van NOD. Steeds aan mn tepels voelen ook of ze al gevoelig zijn. Maar dat heb ik juist ook vaak als ik ongesteld moet worden :p :eek:
Hopelijk wordt er snel gelachen s ochtends ;)
En na smiley.. wanneer en hoe vaak heb je dan seks?

Mumslove, hier meestal ook naar mijn NOD toe, nu dus niet.
Hier 2 dagen smiley met de roze CB en op die dagen zeker seks en blijven liggen :-D
Voor de rest letten we er niet op.

Ik deed meestal m'n ovulatietest om 12.00 tijdens de lunchpauze. Maar ik werk thuis, dat maakt natuurlijk alles makkelijker. ? 

Zo, de werkweek zit er weer op. Nu 2 weken wachten. Pff, nooit geweten dat 2 weken zó lang konden duren... 

@Loesewies  hier ook. Nou echt hé pfff.... dat je echt denkt; 2 HELE weken!!!! Hoe dan haha. 
Ik heb de ovulatietesten rond 14 uur in de middag elke dag gegaan omdat ik nu veel vrij ben (werk op kdv en vaak kids ziek) en toen ik een hele dag moest werken maar gewoon om 18 uur... 

Sorry dat ik een beetje afwezig ben geweest de laatste tijd, maar zoals sommigen misschien nog weten was ik aan het wachten op mijn menstruatie (eerste eigen menstruatie sinds stoppen met de pil) dus mijn mindset was niet echt gefocust op het zwanger worden maar meer... wanneer wordt ik nu eindelijk eens ongesteld. Vrijdag leek in ongesteld te worden, maar dat was na zaterdag alweer voorbij... maaaaarrr, het lijkt er nu toch echt op dat ik nu wel ongesteld ben. Ik weet nu alleen niet zeker of mijn NOD in november zal zijn of net begin december (app gaat uit van lange cyclus en dan is het net begin december. 

Zomerkind, nog gefeliciteerd!!

@eline met een droom, dat wachten is verschrikkelijk he... Ik heb 2 november mijn NOD, maar ik vind deze week altijd vreselijk. Voel ik iets... is het onzin. Merk ook altijd dingen aan mijn lichaam die er helemaal niet zijn... Zo dom...
@belgogermano, heel herkenbaar. Volgens mij willen we het allemaal zo graag dat je op elk moment van je cyclus van alles voelt haha... 
Ik merkte bij mij de ovulatietesten nu al 2 maanden dat ik vroeg in de ochtend rond 06.00 uur negatief teste en dan in de middag wel positief. Ze zeggen volgens mij in de ochtend testen, maar blijkbaar werkt dat bij mij anders. 
Welkom ook alle dames die ik heb gemist. Ik lees wel alles hoor! Leuk dat we met zoveel dames zijn die door dezelfde spanning gaan. Hier nog een weekje geduld. Maar ik bescherm mezelf maar met de gedachte dat het wel weer niet zo zal zijn... 

Terug
Bovenaan