NOD November 2020

Wat ben ik blij dat iedereen die Nod niet kan afwachten. Hier zondag 1 november de Nod en al dagen in spanning...
Ik denk allerlei dingen te voelen, maar net zo goed dat ik mezelf in de maling neem. Juli spiraal eruit gehaald. Cycles 35 dagen. Ronde 3...
Dinsdag 27 een vroege test gedaan en die was negatief?

@ForumA spannend, komt al dichtbij! Dinsdag een negatieve rest is niet zo gek hoor zo ver voor je nod. Zou gewoon vanaf de 1e testen. 

Ja het is echt spannend! Ik ben van voornemens om pas maandag te testen, mocht de menstruatie uitblijven. Tenminste... Als ik het geduld kan opbrengen?

Ik heb afgelopen maandag en dinsdag m'n eisprong gevonden gelukkig, was dag 17+18 een donkere streep.  Dit zijn ook van die dagen dat je denkt...er gebeurt niks, er kan nog geen innesteling gebeuren etc pfff haha.  En ik weet niet of het voor jullie herkenbaar is, maar alles wat over baby's gaat klik ik op, kleertjes, spullen, blogs etc. Om gek van te worden! ??

@ForumA oeff spannend zeg! Ik zou denk ik ook niet kunnen wachten haha...zou het knap vinden als je maandag pas een testje doet. 

Zijn er hier ook dames die pas een late eisprong hebben bij een cyclus van 28 dagen? Vandaag zit ik op dag 15 en nog geen positieve  ovulatietest helaas.. 

Fienon, op zich is dat niet zo erg, als de lutale fase lang genoeg is. Deze zou toch zeker een 11 dagen moeten zijn. Zoniet en als dit steeds zo is, zou ik eens bij je gyn langs gaan.
Maar dag 15 is nog maar 1 dag na de gewoonlijke 14 he

@Elinemeteendroom wat leuk!! Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft alles goed gaan en heb je een hele fijne zwangerschap! ❤️

@LiefLief welkom, fijn dat de artsen je wat gerust hebben kunnen stellen, nu veel succes met wachten! 

Terug
Bovenaan