NOD November 2020

Dankje voor de steun... blij dat ik niet alleen ben.

Belgogermano: dat is bij mij echt altijd anders denk ik. Dus kan je niet helpen. Ik probeer mezelf af te leren voortdurend dingen te analyseren... 
@Fiev: ik vind dat geen domme redenering. En lijkt dat je goed nieuws hebt? Ga die zwangerschapstest maar halen....
@Loesewies: ja ik herken het zo. Terwijl we eigenlijk wel weten dat onze familieleden de uitzonderingen zijn.... maar toch. Sluipt je hoofd in. 

@Dopje... ja elke keer beloof ik mijzelf om er niet over na te denken tot ik 1w over tijd ben ... en toch elke keer faal ik compleet.  De ene keer heb ik speciale steken s, andere keer ben ik heel emotioneel en smaken men koekjes plots raar... en plots zit het terug in men hoofd...
@mama d'tje .. hopelijk helpt het idee dat eerder al eens gelukt id? Wel vervelend dat je man nu ziek is..toch lastig. Je wil eigenlijk een poging wagen want anders weer maand verder maar je wil je zieke man ook laten uitzieken. 

Vraagje.. ik heb nog geen regelmatig cyclus (2 de maand zonder de pil) ik heb het gevoel gehad dat ik 21 oktober mij eisprong heb gehad. Heb sinds een paar dagen last van een trekkend gevoel bij baarmoeder.. Wanneer zouden jullie testen? Zit nu op mijn 27ste dag. 

@FieV spannender!! Ik duim voor je!

@MamaDtje hopelijk voelt je man zich snel beter! Rot hoe zulke dingen altijd net samenvallen..

@Elfje ik zou rationeel gezien kiezen voor 14d na de ovulatie, maar waarschijnlijk zou ik dat dusdanig moeilijk vinden qua afwachten dat ik vanaf 12d na de ovulatie zou starten met testen. Niet dat ik een negatieve test dan geloof (want te vroeg getest) maar toch. Stel dat ?? tis ook wat met dat afwachten.. 

Mama Dtje, hard om het over te slaan, maar is nodig he. Spermacellen kunnen 3-5 dagen in je lichaamoverleven, dus mss een waterkansje?
Elfje, de 21e, dan zou je nod op 4 nov liggen. Zelf zou ik dan al op de 30e of 31e testen, maar ik kan dan ook nooit wachten

MamavanlenNben Belgogermano, dankjewel voor jullie reacties ik dacht zelf idd ook 4 november. Ik ga proberen niet eerder te testen. soms voel je van alles en soms weer niks.. Ik wacht rustig af. ? 
snap dat jullie niet eerder kunnen wachten. Als je al even bezig bent dan wil je het zo snel mogelijk weten. Succes ❤️

Jahaaa november is here!! Iedereen succes met wachten of veel plezier met knuffelen .. wordt er ook bijgehouden hoeveel er positief testen? Ben ik dan weer benieuwd naar. Zijn oktober/november vruchtbare maanden ?

Helaas vanochtend wat oud bloed bij het afvegen dus ik denk dat testen geen zin meer heeft. Ik denk dat mijn menstruatie door gaat breken..
Mijn cyclus duurt nu 30 dagen (nod+2) en omdat het nog nooit zo lang geduurd heeft en wel wat symptomen heb was ik echt even heel erg hoopvol dus nu toch wel echt een beetje teleurgesteld:(

Terug
Bovenaan