NOD November 2020

Hoiii
Wachten kan soms zo lang duren. 4 november zou eigenlijk me menstruatie moeten beginnen. Nu kon ik natuurlijk weer eens niet wachten en heb ik al een early test gedaan en jaa zoals ik eigenlijk al verwachtte was tie negatief.
Maar wordt net ineens wel erg misselijk en heb ontzettend zin in ei met spek?
Nog maar even volhouden tot woensdag. Succes met wachten allemaal?

@LaurenLauren he wat zuur! Heel begrijpelijk dat je baalt, dit is natuurlijk niet wat je graag zou willen! Neem even tijd voor jezelf om weer op te laden en je mag natuurlijk altijd komen babbelen hier ❤️
@DMP misschien wil @LautjeF dat er wel achter zetten op het lijstje? Anders wordt het een tikje onoverzichtelijk denk ik.. 

@laurenlauren wat shit.... dat is toch elke maand weer zo'n rotgevoel... je mag echt wel even balen!! 
Ik ben weer even helemaal op van de zenuwen. Geen idee waarom want heb helemaal geen symptomen van een zwangerschap.. ik heb me vergist is mijn NOD die is a.s. dinsdag ipv morgen... mezelf weer helemaal gek aan het maken... Pfff waarom kan ik het nou niet gewoon een maand even loslaten? 
Ik ga vandaag maar opruimen, strijken, schoonmaken enz... ??

@mamasterretje haha ja scheelt ook maar 1 dag, slaat ook nergens op ?. Maar toch je kunt er maar mee bezig zijn... 
Gewoon rustig afwachten 

Wat balen Lauren! 

@thebigdream, spannend hoor! Komt nu wel echt dichtbij je NOD, ga je dinsdag gelijk testen? 

Ik had bij mn eerste op 10&11DPO bruin met afvegen, vandaag is het 10DPO maar nul symptomen. Merk dat ik er toch van baal en steeds check of ik echt geen oud bloed verlies ?

Ik heb mijn eerste 2 rondes veel buikpijn gehad na de eisprong. Deze ronde is dat ook het geval, maar mijn afscheiding is veel meer dan normaal. Steekjes wil bij mij dus niet zoveel zeggen. Ben benieuwd of de afscheiding weer iets nieuws is wat kan gebeuren of dat het goed nieuws betekent. Ik ben 8 dpo. 

@ITVS ik heb ook veel steekjes en krampjes steeds, beetje menstruatieachtig. Ik zit eerste ronde, 5 dpo, eerst had ik veel afscheiding maar wordt nu ietsje minder. Nee precies...spannend. Je hoort verschillende dingen met krampjes en steekjes na de eisprong 

@Noeksie Ja inderdaad, sommige die het hebben geven wel aan dat zij die zonde zwanger waren. Maar ik weet dus bij mij dat het niet zo hoeft te zijn. 
Weet niet of het ergens op slaat, maar ik dacht misschien is dat een teken dat de bevruchting goed is gegaan, maar lukt bij de één de innesteling niet en bij de ander wel.. in mijn hoofd klonk het logisch?

Terug
Bovenaan