NOD November 2020

[quote quote=10363982]Hallo allemaal, ik schrijf ook graag weer mee. Misschien kennen sommigen mij nog van het oktober topic :). Ik heb 9 september mijn laatste pil gehad en keurig mijn onttrekingsbloeding. We hebben besloten om er gewoon gelijk voor te gaan en maar een “standaard” cyclus aan te houden wat betreft vruchtbaarheid. Helaas ben ik nu een aantal dagen overtijd (cyclusdag 33) en is de test witter dan wit en ben ik nog steeds niet ongesteld. Hopelijk breekt de menstruatie snel door en kunnen we weer een nieuwe NOD bepalen (en weten we zeker dat alles nog werkt). Maar de nieuwe NOD zal dus sowieso niet meer in oktober zijn..[/quote]
Heee, 
Bij mij duurt het 35 dagen voor dat de menstruatie begon na het stoppen van de pil. Ben benieuwd hoe lang het deze maand duurt.. We maken het gewoon vaak gezellig en zien het wel!  
ben benieuwd hoe het bij jou loopt. Spannend he? 

[quote quote=10363898]Hoi allemaal! Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten, ik ga voor m’n 1e kindje. Ik ben 6 oktober gestopt met de pil, ik werd gewoon ongesteld op 10 okt, 5 dagen zoals altijd in mijn stopweek voorheen dus tot vandaag. Ik ben heel erg benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn. Ik heb een app gedownload ‘kalender’ dus nu kan ik netjes zien wanneer m’n vruchtbare periode is, best lang! Wist ik helemaal niet. Vind het heel spannend maar zo leuk. Zou het niet erg vinden als het nu niet gelijk zou lukken. Heb wel ovu testen van de action maar weet niet of ik ze nu ga gebruiken, misschien om te checken of de app een beetje klopt.. NOD is 7 november.[/quote] Leukk dat jullie ook voor jullie eerst kindje gaan. Wij ook. Zo spannend he? Mijn echte eerste menstruatie (na de onttrekking bloed) duurde 35 dagen.. hopenlijk duurt het bij jou korter ??Ben benieuwd hoe het deze maand gaat..  succes :)

Thnx meiden, ga vanmiddag beginnen met ovulatietesten! 

@ITVS; nog nooit gehoord van ovulatietesten bij Ali, klinkt ideaal! Moest je lang wachten voordat ze kwamen? En ben je er tevreden over?

@Dressuurmiep; ik heb ook echt zoveel last van haaruitval, nooit geweten dat dat kan komen door het stoppen met de pil! 

@Lautje F, ik weet zeker dat oktober niet meer kan ;). Mijn partner is namelijk geopereerd, dus we moesten even pauzeren.

@Elfje, ik hoop dat het bij mij inderdaad ook eerdaags begint. Stom hea hoe je dan uit kunt kijken naar een menstruatie, omdat je dan tenminste zeker weet dat het nog werkt daar beneden.
@nouksie, leuk, ook voor de eerste! Ik moet nog steeds wennen dat ik geen pil meer slik... elke avond denk ik dat ik wat vergeet. Gelukkig is het foliumzuur een goede vervanger :).
@marina, haaruitval kan wel 1 van de bijwerkingen zijn. Vriendin van mij had er ook ardig wat last van. 

@dressuurmiep oh! Dat maakt het inderdaad logisch ;) Dan hopen dat je menstruatie snel komt!
En over de haaruitval, hier ook veel last.. verbaasd me dat ik nog haar heb nu :p 

@Elfje- heel erg spannend! Hoelang ben je al gestopt met de pil? Hoeveel rondes heb je al gehad? Heb wel een soort van terug gelezen maar er zitten nu best wel veel dames haha. Oh jaa dat is idd dan wel wat langer 35 dagen...ik had er nog helemaal geen verstand van maar een beetje normaal is rond de 26 dagen  toch? Gebruik jij ook een app of ovulatietesten? 

@Dressuurmiep Hahaha dat herken ik, moest gister eigenlijk de pil nemen maar dat vond ik héél raar om niet te doen. Ben benieuwd of ik klachtjes krijg van het ontpillen, en haaruitval heb ik nu al heeel erg dus hoop niet dat het erger wordt haha 

@dressuurmiep Ik ben vorig jaar mei gestopt met de pil. Teunisbloemolie zorgt er bij mij voor dat mijn cyclus elke 5 weken is ipv 7 of 9 weken. Wel slikken tot de eisprong en niet erna. 
Wat mij wel opviel is dat je nu overtijd bent, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn als je cyclus nu nog langer is. Of weet je wanneer je eisprong is geweest? Anders zou je zwanger kunnen zijn terwijl je nog te vroeg bent om te testen.. of je eisprong moet nog komen.. 

@noeksie Ik heb ontzettende haaruitval gehad na het stoppen met de pil, na een jaar had ik mijn 1e regelmatige cyclus pas. Ik ben ook ontzettend misselijk geweest elke keer als mn menstruatie uit bleef. 

Terug
Bovenaan