[quote quote=10363982]Hallo allemaal, ik schrijf ook graag weer mee. Misschien kennen sommigen mij nog van het oktober topic . Ik heb 9 september mijn laatste pil gehad en keurig mijn onttrekingsbloeding. We hebben besloten om er gewoon gelijk voor te gaan en maar een “standaard” cyclus aan te houden wat betreft vruchtbaarheid. Helaas ben ik nu een aantal dagen overtijd (cyclusdag 33) en is de test witter dan wit en ben ik nog steeds niet ongesteld. Hopelijk breekt de menstruatie snel door en kunnen we weer een nieuwe NOD bepalen (en weten we zeker dat alles nog werkt). Maar de nieuwe NOD zal dus sowieso niet meer in oktober zijn..[/quote]
Heee,
Bij mij duurt het 35 dagen voor dat de menstruatie begon na het stoppen van de pil. Ben benieuwd hoe lang het deze maand duurt.. We maken het gewoon vaak gezellig en zien het wel!
ben benieuwd hoe het bij jou loopt. Spannend he?
Heee,
Bij mij duurt het 35 dagen voor dat de menstruatie begon na het stoppen van de pil. Ben benieuwd hoe lang het deze maand duurt.. We maken het gewoon vaak gezellig en zien het wel!
ben benieuwd hoe het bij jou loopt. Spannend he?