NOD November 2020

@mamasterretje, de 4e ronde voor ons 2e kindje. We hebben al een dochter van 5. Dus ergens denk ik ook niet zeuren we hebben al zo'n lieve dochter...
Eigenlijk ronde 5, maar de eerste tel ik niet mee omdat we pas later serieus werden en toen zou het eigenlijk te laat zijn. 
@x-marina, denk dat als er dinsdag niks gebeurd ik dan woensdag ga testen. Durf gewoon niet eerder ?. Ik snap jou heel goed dat je daar extra op let, zeker omdat het de vorige keer zo is gegaan. Ik was bij mijn eerste de dag voor mijn nod heel duizelig. Denk nu ook telkens of ik dat nu ook heb ?

Heeft iemand al opvallende kwaaltjes?
Ik heb vandaag behoorlijke krampen in mijn baarmoeder en mijn darmen rommelen nogal. Ik ben ook al een paar keer licht geworden in mijn hoofd als ik opstond. Dit herken ik helemaal niet.. Zit nu op 7 dpo.

@LautjeF ik heb vandaag de hele dag een soort steekjes gevoeld rechtsonder in m'n buik. Nog nooit eerder zo gevoeld, voelde niet als darmkrampjes en was steeds precies dezelfde plek. Vandaag 9dpo dus ik denk (hoop) misschien innesteling? Die heb ik mijn eerste 2 zwangerschappen niet gevoeld maar elke keer is anders natuurlijk! 

@halloweentje @dopje en de anderen die er af en toe echt doorheen zitten: heel herkenbaar. Ik had afgelopen keer overspannenheidsklachten ervan en dagen huilbuien. Hoe kan je lichaam je soms zo voor de gek houden. Vooral omdat de PMS klachten (misselijk, lage rugpijn, hoofdpijn) lijken op eerste zwangerschapstekens:(    Na halve depressie me nu echt voorgenomen niet meer naar symptomen te zoeken voor NOD.. Mijn vader reageerde heel nuchter "je bent toch pas een klein jaar bezig" maar men vergeet dat de jaren dat je al een stiekeme kinderwens had (maar ongelukkig in vorige relatie) ook meetellen.  dikke knuffel voor jullie, neem de tijd om op te krabbelen..en geef af en toe aan de teleurstelling. Die mag er zijn..
liefs Renate

[quote quote=10368813]Heeft iemand al opvallende kwaaltjes? Ik heb vandaag behoorlijke krampen in mijn baarmoeder en mijn darmen rommelen nogal. Ik ben ook al een paar keer licht geworden in mijn hoofd als ik opstond. Dit herken ik helemaal niet.. Zit nu op 7 dpo.[/quote]
Ik ben ook al 2 dagen licht in mn hoofd als ik opsta, nog nooit gehad voor nod. (Ik ben 8 dpo)

@mamasterretje, pfff jeetje dat lijkt me heel heftig.. hoe is dit bij de andere 2 gegaan? Toen sneller raak? Knap dat je het blijft volhouden, want dat zal niet makkelijk zijn. Hoe oud zijn jouw kids? Maken ze het al bewust mee? 
Ik vind het bij onze dochter zo lastig dat ze er nu echt steeds vaker om gaat vragen. Ze ziet om haar heen dat er broertjes/zusjes bij vriendinnetjes worden geboren en snapt niet dat dat bij haar niet gebeurd... Lastig uit te leggen.. Vind dat soms echt sneu. We hebben ervoor gekozen om te wachten met een tweede totdat ik mijn opleiding klaar had... Soms vraag ik me af of dat wel slim was..  Nu maar hopen dat het snel lukt. 
Maar ergens in mijn hoofd heb ik het gevoel dat het nog wel even kan duren. 

Wachten duurt lang is het al vrijdag ? afgelopen vrijdag even kramp gehad. Vandaag ook iets maar verder weinig. Af en toe lijkt wel soort prikkelend steekjes in m'n borsten. 

nientje 

Terug
Bovenaan