NOD November 2020

Wat een heftige verhalen! Wel stiekem heel fijn om met soortgenoten te kunnen praten, ik ervaar er veel steun aan. 

Hopelijk hoeven jullie allemaal niet lang meer te wachten! 

Was even een tijdje stil, maar heb een stukje terug gelezen. Spannend he die 2 weken ? 
@mamasterretje hoop dat het deze maand raak is! En bij de andere natuurlijk ook! 
Ik wacht nogsteeds op mn eisprong. Zou in principe vrijdag moeten zijn geweest maar niks te zien op de testen. Had een regelmatig cyclus ma weet natuurlijk niet nu hij nu loopt na de vmk. Nu sws om de 2 dagen gezellig gemaakt. Maar ben bang dat ik hem deze maand mis. 

Jeetje mamasterretje, dan weet jij echt wel wat wachten is.... ik vind het toch echt knap dat je blijft volhouden. dan is het echt te hopen dat een zusje ? niet lang meer op zich laat wachten.
Ik begin iets meer krampen te krijgen, dus ben er bang voor dat we weer een ronde verder mogen. 

Ik weet niet meer wie het schreef hier, maar denk idd ook dat het bij mij vaak bij de innesteling mis gaat. Tot 7-8 dagen na mijn eisprong dagelijks wat krampen, wat misselijk etc. En dan ineens is het voorbij. Ook nu weer sind vandaag deze symptomen. 
Hoe is het met de dames die gisteren en vandaag hun Nod hebben? Al allemaal getest? 

Nou helaas net ongesteld geworden.. dus weer een ronde verder. Ben er toch weer even teleurgesteld door.. 
Maar gelukkig deze maand nog een kans. Nieuwe NOD is 28 november. Fijn om nog bij deze groep te mogen blijven. 
Ik duim voor jullie dat er veel positieve testen komen!!?

Terug
Bovenaan