NOD November 2020

Lautje, zeg dat niet van die DPO7 testen!! Ik zit vandaag op DPO7 en het kriebelt al zo om tet testen. gelukkig heb ik geen test in huis.
En jullie willen niet weten welke rare dingen ik al opgezicht heb op internet!

Ik ben nu DPO9, en ik begin allemaal menstruatieklachten te krijgen: m'n baarmoeder is al een paar dagen aan het krampen, en ik heb giga acne. (Dat laatste heb ik nooit, maar ik geef m'n mondmasker maar de schuld) Omdat ik geen zelfbeheersing heb, heb ik vanochtend een test gedaan. Maar die was omo wit. :(

@sillasv, jij hebt een geduld waar ik alleen van kan dromen. ?

@LautjeF: hahaha jij bent fanatiek. Zo begrijpelijk. Testen vanaf 7DPO is wel heel snel hoor. Dus het kan dan nog alle kanten op!! 
Ik ben van plan niet eerder dan zondag te testen maar mijn kennende zal ik mij zaterdag wel niet kunnen beheersen :p Ik heb early testen in huis (A)
@SillasV: ik snap dat je het dan wel gewoon op je af laat komen. Je bent ook nog heel jong natuurlijk dus in die zin geen haast.... 

@Loesewies: als jij nu op dag 9 de innesteling hebt.. en daardoor dus krampen.. dan kan je nu nooit een positieve test hebben ;) Je lichaam heeft even tijd nodig om HCG aan te maken.
Dus het kan nog alle kanten op. Beter niet testen voor NOD!

nou moet zeggen dat t gedult nu wel begint op te raken hoor haha t is dat ik nog jong ben maar anders had ik al lang een afspraak gemaakt bij de huisarts 

[quote quote=10369527]@Loesewies: als jij nu op dag 9 de innesteling hebt.. en daardoor dus krampen.. dan kan je nu nooit een positieve test hebben ? Je lichaam heeft even tijd nodig om HCG aan te maken.Dus het kan nog alle kanten op. Beter niet testen voor NOD![/quote]
Ja, je hebt helemaal gelijk! Hopelijk is het iets positiefs wat er in m'n lichaam gebeurd, maar ik ben bang dat er gewoon een menstruatie komt. Gewoon afwachten dus. :)

Hier 11 dpo. Sinds gisteren een opgeblazen gevoel en af en misselijk vlagen. Spannend. Wil denk zo lang mogelijk wachten met testen als het lukt ?

nientje 

Belgogermano, fijn dat ik niet de enige ben haha. Misschien maar beter dat je er dan geen in huis hebt.
Mumslove, dat is nog een tijdje volhouden inderdaad. In principe verwacht ik mijn nod donderdag, dus hoop dat ik vrijdag kan testen. Ik begin ineens ook misselijk te worden...

Terug
Bovenaan