NOD November 2020

Naaahhh wat een voltreffers deze maand!! Zelf bevallen in Juli '19 en toen was het zo druk int ziekenhuis dat bevallende vrouwen op de gang moesten wachten totdat er een kraamkamer beschikbaar kwam. Ik werd ook zsm weg gereden uit de kamer zodra we klaar waren haha. Zou t m dan toch in de maand oktober/november zitten ??? ik moet nog wachten tot volg zaterdag maar m'n gevoel zegt toch dat t niet gelukt is (baseer ik op helemaal niks, gewoon een gevoel ?) vind het leuk om alles mee te lezen, de zenuwen, de positieve testen bij anderen. Gaan de dagen net wat sneller voorbij! En geeft vooral heeel veeel hoop! ??
Gefeliciteerd voor alle dames met een positieve test en voor de dames die een ronde verder moeten. Augustus is ook een super maand om te bevallen ??

Mag ik even uithuilen bij jullie:( 
Ben bang dat november hem weer niet gaat worden..wij hebben om dingen uit te sluiten spermatest laten doen..die net botste met mijn ovulatie (je mag 2-3 dagen vantevoren geen seks hebben). Daarvoor en daarna nog geprobeerd om enigszins dichtbij ovulatie te zitten maar zul je net zien dat het niet lukt met zijn "klustool". Ben zo boos, gefrustreerd, wanhopig..(hoe word ik dan ooit zwanger?!)
De hele maand hebben we een fijn seksleven en op het moment surpreme laat het lichaam het afweten. Hebben jullie hier ervaringen mee? Normaal ben ik rond nieuwe menstruatie down..nu heb ik het op dit moment al.. 
liefs Renate

Loesewies, gefeliciteerd! Wat een hoop positieve testen al deze maand! ? Fingers crossed voor degene die nog wachten.. zoals ik nog een week! Best wat buikkramp en klein beetje lage rugpijn. 

@loesewies, Jaaa twee streepjes. Gefeliciteerd 
afgelopen maand een cyclus van 30 dagen. Dan zou m'n nod morgen zijn. Wacht morgen af of ik ongesteld wordt. Al een paar dagen een opgeblazen gevoel. Vanmorgen wat misselijk. Meestal rond m'n menstruatie ook wel puistjes maar nu totaal geen last van. Spannend 
nientje 

[quote quote=10370176]Is dit nou een positieve test of ben ik gek geworden? https://www.mupload.nl/img/yvv1gllakzgm9.jpeg[/quote]
hahaha twijfel jij daar aan?? Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteeerd loesewies!!
Gisteren en vandaag rond 11.00u misselijk en licht in me hoofd (duizelig). 
zal dit een voorteken zijn? 
Of houdt me lichaam me voor de gek. Zelf heb ik het gevoel dat het deze maand niet zal gebeuren. 
Ik kan niet wachten tot ik volgende week kan testen haha

Terug
Bovenaan