NOD november 2022

Hahaha ja die mannen zijn helemaal blij natuurlijk. Had zo'n zelfde situatie afgelopen weekend haha! 
Ik had gister en vandaag wel echt wat bloedverlies maar wel echt minimaal hoor en wel meer oud bloed verlies dus weet het ook niet, even afwachten. Anders begin volgende week al eens testen, wilde dat eigenlijk niet meer doen en gewoon echt afwachten. 


pandalover en minimum jullie idd gewoon lekker sexen, ook genieten hè haha! 
 
Nou hier net weer een dikke streep... snap er niets meer van??? En let echt wel op drinken.
@panda en @noenoe hier ook korte cyclus gehad na miskraam!
 
Hmm late(re) eisprong zou kunnen natuurlijk... misschien voor de zekerheid toch nog even gezellig maken? positief kleuren ivm een zwangerschap is nu natuurlijk nog veel te vroeg... 
 
SLG bij mij hetzelfde, pff wel weer onzeker hoor. Heb dit ook wel eens paar dagen voor menstruatie maar niet zo vroeg al dus wel apart.. TMAAM hoelang test je al positief dan? Heel handig die ovulatietesten maar soms ook zo verwarrend ?
 
Ja als ik de app aan houd dan zou gister mijn eisprong zijn dus dat klopt wel aardig, denk dat de piek gewoon wat langer is. Morgen nog 1 ov test.
Vandaag wel seks gehad idd voor de zekerheid haha
Test nu al sinds vorige week vrijdag positief. 


is het al zondag 6 november? ?
 
Terug
Bovenaan