NOD november 2022

Nou wat raar TMAAM nog steeds positieve testen!! Soms zeggen ze inderdaad dat je positief test als je zwanger bent maar dan moet je ovulatie wel heel vroeg zijn geweest, dat kan haast niet...
Oehhh Nvlinder, spannend! Hoofdpijn herken ik inderdaad wel als symptoom!! Maar wat anderen ook zeggen al die stomme symptomen. Soms kan je er echt van overtuigd zijn en dan helaas.. Eerlijk gezegd had ik ook de rondes dat het niet gelukt was meer last van mijn borsten en allerlei vage buik klachten dan de 3 rondes die lukte. Toen was voor mij een droge mond 1 van de eerste symptomen en geen zin in koffie haha!
Fijn dat de test positief is Minimin!! Normaal is het de dag na positieve test + 14 dagen maar dan is het bij jou + 11 dagen. Dus dan zou ik zeggen NOD op 10 november 
 
Nvlinder 2 november
SLG 5/6 november 
Zonnestraaltje 6 november 
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november 
TMAAM 10 november 
Minimin 10 november 
Pandalover 11 november
Noenoe 12 november (?)
 
@nvlinder klinkt als... ik hoop het!! Spannend! Woensdag al!
ja vorige cyclus was ook heel raar, menstruatie was ook vreemd, lang en weinig bloed. Hadden expres even een ronde overgeslagen dus het is echt een beetje zoeken... ik zit nu op cd18. Ik ga zo nog een ov test doen, ben heel benieuwd!!
Ik voel ook van alles hoor... vooral m'n bekken maar ja ook veel seks gehad deze week natuurlijk ? vorige zwangerschap zere borsten en afkeur voor koffie maar pas paar weken later. Tijdens innesteling van de mk in aug voelde ik steekjes in m'n borsten en lichte kramp. Ik heb een zoontje van 16 maanden ? 


Hoe leuk zou het zijn als we met Sinterklaas of kerst kunnen vertellen dat we in verwachting zijn?! ?
 
Terug
Bovenaan