NOD november 2022

Oh dan test je wel heel lang positief! Welke ovulatietesten gebruik je? Ik teste de vorige ronde ook heel lang positief maar dat was met die extra gevoelig testen
Ja was het maar 6 november haha kan niet wachten ?
 
Ben het er mee eens Zonnestraaltje kunnen we komende week niet gewoon overslaan?
Ik zit al helemaal in de wachtmodus. Mijn man roept ook constant zullen we baby's maken? Nu please.?
SLG wat vervelend van het minimale bloedverlies. Kan je zo in de war maken ..
 
Zo, wat een hoop verhalen! 
ik ben nog steeds misselijk en had gisteren 1x oud bloed bij afvegen, dus denk dat dat een innesteling zou kunnen zijn. Nu vreselijke hoofdpijn, dat kan voor een innesteling en een zwangerschap natuurlijk..  Ik heb mijn nod 2 nov! 

 
Nvlinder dat zou positief zijn, ik duim voor je!
Ik durf niet meer op symptomen af te gaan.. al een paar keer fout gehad. En regelmatig last van mijn buik en darmen. Ik heb bijna zoiets van als ik geen klachten heb dan wordt het misschien wat..
 
Nvlinder spannend! 2 november schiet al op, al duurt elke dag te lang dat je moet wachten ?
Klavertjes heel herkenbaar, ik voel soms ook van alles, echt om gek van te worden?
 
Wat raar van die positieve testen zolang al.. welke dag zit je nu?
symtomen voel je altijd is echt bizar hoe ons lichaam ons voor de gek houdt. Hopelijk deze ronde voor ons allemaal dus een keer postief !! Haha 
Ik heb vandaag nog een donkerder lijntje cd16 vandaag wanneer is dan ongeveer mijn NOD. Heb steeds 28 dagen cyclus gehad en dag 11 dpo al ongesteld 
 
Wat raar van die positieve testen zolang al.. welke dag zit je nu?
symtomen voel je altijd is echt bizar hoe ons lichaam ons voor de gek houdt. Hopelijk deze ronde voor ons allemaal dus een keer postief !! Haha 
Ik heb vandaag nog een donkerder lijntje cd16 vandaag wanneer is dan ongeveer mijn NOD. Heb steeds 28 dagen cyclus gehad en dag 11 dpo al ongesteld 
 
Terug
Bovenaan