NOD november 2022

Ja volgens mij zou dat best kunnen SLG! Als je zondag je eisprong had zou het nu dag 4 zijn.. Wel een snelle innesteling maar kan denk ik wel. Want het lijkt me sowieso niet dat je menstruatie er al aan komt!! 
 
Zo raar, net dus bij afvegen ook wat bloedverlies.. Zaterdag positieve ovulatietest dus zondag eisprong? Wel vroeg voor innesteling dacht ik zelf ook al.. SLG wel heel toevallig dat we beide gelijk opgaan met zelfde klachten! Het zou voor mij ook echt te vroeg zijn voor menstruatie, nu cyclusdag 21 en heb normaal juist lange cyclussen. 
Had er deze ronde juist weer wat vertrouwen in en word hier nu wel weer heel onzeker van ?
 
Slg, het zou wel kunnen hoor innesteling ! En lees nu ook met afvegen wat bloed.. ben benieuwd hoe het nu gaat.
Pandalover, geen dank! Haha ik ben super blij voor je!
ik zit vandaag op cd15 en heb veel glibberige afscheiding dus denk dat ik binnenkort ook een datum heb! 
 
Ja wat vreemd hè zonnestraaltje. Laten we hopen dat het een innesteling is!
Echt ontzettend lastig die cyclussen. Denk inderdaad dat ik zondag m'n eisprong had want afgelopen maandag was de ovulatietest weer negatief. Mijn cyclussen zijn wel wat wisselend tussen de 24 en 31 dagen maar nog geen week na een positieve ovulatietest menstrueren lijkt me raar, in zo'n korte periode zou innestelen wel erg lastig worden.
 
Oh wat fijn minimin dat je datum eraan zit te komen, komende dagen maar gezellig maken! 
 
Ja heel gek dit.. Snap er soms ook niks van. SLG heb je nu ook nog last van bloedverlies? Bij mij wel, alleen bij het afvegen.
Minimin fijn dat je ovulatie eraan zit te komen! Succes!
 
@pandalover het lukte gister niet dus dacht probeer het nu weer even maar weer niet ??‍♀️ sorry... en bedankt voor het overzichtje!
Gisteravond was die weer lichter en vanochtend nog een keer test gedaan, weer dikke streep? 
Spannend @SLG en @zonnestraaltje! Hele vroege innesteling misschien? Ik hoop het voor jullie!!!
@magzie volgens mij wel betrouwbaar hoor en anders kun je altijd paar dagen later nog een keer proberen met gewone test? Ik heb die van de action in huis gehaald, wil wss zondag 6 nov gaan testen.. dacht voor nog geen 2 euro kan ik het proberen toch. Maar als jouw Nod pas zondag 6 is dan is as weekend miss beetje vroeg?
Hoop volgend weekend voor ons alle 6 een knal positieve test! ❤️
 
TMAAM wat vreemd dat je weer een dikke streep hebt?! Donkerder dan eerst?
Zonnestraaltje en SLG wel heel toevallig dat jullie precies gelijk op gaan en tegelijkertijd ook licht bloedverlies dus. Hopen op een innesteling!! 
Hopen Minimin dat jij ook binnenkort een duidelijke streep hebt! 
Nou ik heb net dus weer getest en het streepje is zo goed als weg. Dus ik ben er wel van overtuigd dat mijn piek gisteren was. Sinds vanmorgen ook geen pijn meer links onderin mijn buik. Zouden jullie toch nog door testen of gewoon stoppen? We hebben het sowieso al 2 avonden op rij gezellig gemaakt en ik zei tegen mijn man voor de zekerheid doen we vanavond en morgen ook hahahah. Hij helemaal blij. "nou met dit doel voor ogen is ineens alles mogelijk bij jou" haha!
Vanavond ben ik uit eten en morgen de hele dag weg van 10u 's ochtends tot laat 's avonds dus testen wordt sowieso lastig. Kan het evt nog morgen om kwart voor 10 doen... 
 
Terug
Bovenaan