NOD november 2022

Ach Nvlinder wat balen zeg :-( dus volgende maand starten met medicatie? Hoe lang zijn jullie al bezig?
 
@zonnestraaltje, hoe gaat het bij jou met bloedverlies? Ik had gister echt minimaal en vandaag nog helemaal niet.... spannende week merk dat ik een beetje balanceer tussen vertrouwen, en wantrouwen... 
Hoe gaat het bij de rest?
 
SLG het word steeds minder, af en toe nog een heel klein beetje lichtbruine afscheiding maar echt minimaal en veel minder dan gister. Heb dit nog nooit eerder gehad dus herken dit ook helemaal niet. Mijn gedachtes gaan ook echt telkens heen en weer, vind het zo spannend! Aan de ene kant echt totaal geen vertrouwen dat het gelukt is en aan de andere kant toch wel weer wat hoop dat het misschien toch innesteling is geweest.. En dat wachten is ook zo vreselijk
 
Ja wat een spannende tijd dit elke maand weer hè, hoop zo dat het toch een vroege innesteling was! Wil je afwachten tot je menstruatie of eerder al gaan testen zonnestraaltje?
 
Ja ik twijfel dus enorm tot wanneer ik ga wachten, ik had op 4 oktober een aantal dagen bloedverlies en op 11 oktober weer.  En wel echt duidelijker bloedverlies dan de afgelopen dagen zeg maar. Dus welke van de 2 nou een menstruatie was vraag ik me af. Op 22-10 dus ovulatie.... Heb express nu geen testen in huis gehaald om nog maar even niet in de verleiding te komen. Misschien toch ergens de komende dagen... ?
 
Dankjewel iedereen voor de lieve berichtjes! ❤️ 
@slg, inderdaad, morgen beginnen met letrozol. Beetje bang en hoopvol tegelijk. Wij zijn al ruim een jaar bezig, maar ik ben in het jaar maar 7 of 8x ongesteld geweest, dus heel weinig kansen gehad. Hopelijk slaat de letrozol goed aan, dan heb ik eind nov misschien nog een keer een nieuwe nod! ??
 
Terug
Bovenaan