NOD november 2022

@Pandalover, het is echt spannend bij jou met de testen. Heb je wel eerder al echt een keer een net zo donkere streep gehad als het controlevenster? Heb je vandaag nog getest? 
Ik heb nog geen negatieve zwangerschapstest in mijn handen gehad, maar de VK kon mij wel echt vertellen dat er gewoon een nieuwe cyclus is begonnen. Dus, nouja, dan maar een ronde op de gok en kijken naar hoe het verloop van slijm gaat, misschien kom ik daar ook een eind mee... vind het ergens frustrerend, maar ook wel weer interressant wat mijn lichaam allemaal kan en doet. Dubbel.. hopelijk blijft de 2de straks plakken (als ik zwanger mag worden), want kan me nog niet voorstellen hoe het is als je dit nog een keer moet meemaken. 
@Forpusje, het zit jou ook niet mee.. kan me goed voorstellen dat het even helpt om het van je af te schrijven. Ik hoop dat het langzaam weer een beetje de goede kant voor je opgaat! 
 
 
Oh Forpusje wat een ellende allemaal inderdaad! We trekken elkaar maar er doorheen hierzo. 
Pandalover ook weer gedoe met die testen..  hou op schei uit. Heb geen zin om er aan te beginnen maar doe toch maar wel haha. Wat TMAAM ook zegt .. misschien is mijn cyclus nu wel op hol en heb ik ineens een vroege eisprong.. ben nu op vakantie maar heb ov testen meegenomen. 
Trouwens een andere vraag, ik ben mijn vitamine pillen met folium vergeten mee te nemen. Nu mis ik dus een week... zou dat heel erg zijn? Is wel slecht voor baarmoeder slijm vorming ofzo toch? Heb echt wel een tijdje geslikt en hoop niet dat ik het nu verpest door deze ene week.  
 
Spannend dan Kaat. Als de verloskundige dat zegt zal het vast goed zijn!
Ik heb nog nooit een streep net zo donker gehad als controle streep!! Voor mijn eerste zwangerschap ovulatietesten van action gebruikt, werden dus ook nooit zo donker! En uiteindelijk was het zichtbare maar niet donkere streepje wel mijn ovulatie. Vorige maand ook die ene dag met het streepje wat uiteindelijk dus toch mijn ovulatie bleek.. Pfff.. Dus ik ben ergens toch bang dat hij cd9 was al is dat echt heeel vroeg! Of hij moet ergens komende dagen alsnog komen. We vrijen sowieso om de dag voor de zekerheid...
Noenoe, ik denk niet dat het uit maakt 1 week niet hoor!! Ik dacht ook eigenlijk dat foliumzuur voornamelijk was voor de baby en aanleg in het begin, niet zo zeer voor het zwanger raken op zich.. Fijne vakantie! :) 
 
Wat een verschillende resultaten heeft iedereen met die ovulatietesten. Krijg er ook af en toe helemaal de zenuwen van haha. 
@tmaam ja ik begin inderdaad ook altijd al vroeg met testen maar ook wel omdat mijn menstruaties soms heel onduidelijk zijn. Deze maand bijv. 4,5 en 6 oktober bloeding en vervolgens op 11,12 en 13 oktober weer. Geen touw aan vast te knopen dus, ik weet nu ook niet zo goed wanneer mijn NOD is, gezien mijn positieve ovulatietest afgelopen weekend denk ik rond 5/6 november. En anders net als Pandalover gewoon heel regelmatig gezellig maken :) 
@noenoe fijne vakantie hopelijk helpt de ontspanning voor een vruchtbare maand!
 
@noenoe, wat lekker, geniet van je vakantie! Hopelijk helpt het alleen maar zoals SLG al zegt voor ontspanning en een mooie maand. Ook fijn dat je al een negatieve test hebt gehad. Ik inmiddels ook! 
Inmiddels heb ik ook helaas een ontsteking erbij in mijn bekken. Helpt allemaal niet mee, ook antibiotica gekregen. Denk dat we deze maand maar op een lager pitje gaan. Lees en praat wel gezellig mee.. ben ook gewoon heel benieuw naar jullie proces! 
 
Pfffff ik ben het spoor echt een beetje bijster... nu is de streep weer donkerder. Hij is nog nooit donkerder geweest dan de test streep, we blijven dus maar door testen. Als schieten de testen er zo wel door heen ? morgen gauw nieuwe halen. Gister weer seks gehad. Vandaag moet ik helaas werken tot 2200 dus zowel van testen als seks komt weinig terecht ben ik bang.
@noenoe ik denk ook niet dat het heel erg is als je je foliumzuur niet slikt. Wel vervelend dat je op vakantie bezig moet met die testen. Fijne vakantie! 
@SLG lastig zeg, paar dagen wel menstrueren, dan weer niet en dan weer wel. 
@kaat vervelend zeg. Beterschap!
 
Beterschap Kaat! 


Ik ben de afgelopen dagen echt zó misselijk! Niet in de ochtend, maar tussen de eetmomenten in. Rond 11u en rond 15u. Gisteren echt 2u het gevoel gehad dat ik moest gaan overgeven! 
het is nog veel te vroeg om te testen maar pfff, wat kun je gek worden van je eigen lijf! Het scheelt dat we morgen 3 dagen weggaan, dan weet ik zeker dat ik die dagen niet probeer te testen... wat zouden jullie doen? Zondag toch al eens kijken met een early? Nod zou ongeveer volgende week woensdag zijn. 
 
Terug
Bovenaan