NOD november 2022

Even een algemene vraag aan alle dames onder ons: hoe doen jullie het met foliumzuur? Slikken jullie het continu? Ik zit al best lang niet meer aan de pil en merk dat wanneer ik weer ongesteld ben geworden, me niet bezig houd met foliumzuur. Ik slik dan pas weer aan het eind van mn menstruatie tot de nieuwe cyclus. 
 
Ik ben het gaan slikken vanaf dat ik zwanger wilde worden. Dus vanaf juni. Het kan geen kwaad om gewoon te blijven slikken, ook al ben je nog niet zwanger. Ik gebruik die Zwanger-vitamines van kruidvat (roze pot) waar ook dot foliumzuir al in zit. Dan heb je meteen extra vitamientjes voor deze koude maanden.
Vandaag en gisteren mn testjes weer negatief trouwens (andere merken), dus ??? Toch weer Sensitest besteld, misschien die wel weer positief. Anders toch vals positief 2 dagen terug en pech :( 
 
Gisteren had ik een méga positieve ovulatietest gehad, zo fel heb ik hem nog nooit gezien! ?  nu sinds half 5 deze avond echt mega buikpijn, dus ik hoop eigenlijk dat mn ei vandaag of vannacht nog springt. dat zou betekenen dat ik nog nét een nod heb 29 november! 


ik slik ook continue foliumzuur. Het ziekenhuis vertelde dat je er ook 3 maanden over doet om een "spiegel" op te bouwen. Lijkt me dus niet heel handig om steeds te beginnen en te stoppen? 
 
Ik zit op het wachtbankje! 2 dagen positieve ovulatietest gehad en sinds vanochtend weer negatief. Afgelopen 4 dagen seks gehad. Nu duimen.. ! 
 
@Nathsmagic, wat gek... hoe is het nu met de testen?
@Danielle en Nvlinder, heel veel succes weer deze ronde!! Hopelijk een mooi sint/kerstcadeau voor jullie
 
Hoi allemaal, ik heb de laatste drie pagina's gelezen, alle 56 werd een beetje veel ;)
Ik heb afgelopen weekend mijn ovulatie gehad (denk ik). Mijn nod ligt ergens rond 28 november. 


@JoyE dat had ik vorige cyclus. Ik testte ook negatief en 2 dagen later werd ik helaas ongesteld. 
 
Terug
Bovenaan