NOD november 2022

Yeeeh TMAAM dat is fijn!! Ben heel benieuwd hoe donker de sensitest geworden is, want die gebruik ik dus ook!! Maar ik denk zelf dat mijne vanavond of morgen piekt. Tenminste ook hoooop het...
Ik zal ook nog even een foto uploaden,maar zo donker als begin van de middag heb ik hem in ieder geval nog niet eerder gezien!
Je kan de foto hier uploaden: https://nl.imgbb.com/
Vervolgens plak je de link die je daaruit krijgt hier in. Je kan er alleen verder geen tekst bij zetten dan pakt ie hem niet.. 
 
Pandalover die is positief !!! Woehoeee heel miss is hij morgen nog iets donkerder maar dit is zeker een top test! Spannend !!Ik heb hem nog niet gevonden.. 
tmaam been ook heel benieuwd naar jou! Super  spannend allemaal weer 
 
Weten jullie of die vroege tests betrouwbaar zijn? En welke raden jullie dan aan? Ben vreselijk ongeduldig deze keer? zou daarmee misschien dit weekend al kunnen testen
 
Magzie, ik zou echt voor de kruidvat 2v5 gaan! Daarmee heb ik bij alle 3 de zwangerschappen een aantal dagen voor NOD positief getest (al ging de laatste dus helaas alsnog mis een paar dagen na NOD). Vind dat zelf echt de fijnste tests!
Nou ik denk inderdaad dat ik de test van vanmiddag als positief moet beschouwen! Want het streepje was net dus minder donker!! Nogmaals dank Minimin voor je tip om overdag te testen, want blijkbaar is mijn piek dus vrij kort?! Anders had ik hem weer gemist! Gisteravond gezellig gehad en vanavond weer, hopelijk brengt deze ronde dan geluk!! ?
Weten al meer mensen hun NOD? Dan zal ik ze inderdaad weer in een lijstje zetten. 
Tot nu toe :
SLG 5/6 november 
Zonnestraaltje 6 november 
Klavertjes 6 november
Magzie 6 november 
TMAAM 10 november 
Pandalover 11 november
 
Dank voor het overzicht maken pandalover dat is inderdaad wel fijn! & ik duim voor je fijn dat je een goed duidelijke ovulatietest hebt!


Hier sinds vandaag wat (oud) bloedverlies..... zou dit een innesteling kunnen zijn als afgelopen zaterdag&zondag  de ovulatietest positief was? In mijn ogen zou dat wel erg vroeg zijn, maar een menstruatie zou ook erg vroeg zijn lijkt me.
 
Pandalover wat fijn dat je eindelijk je piek hebt gevonden!
Wat kunnen die ovulatietesten soms toch zo frustrerend zijn..
SLG wat onzeker weer, geen idee wat het kan betekenen. Volgens Google vind de innesteling 5 tot 12 dagen na ovulatie plaats..
 
Terug
Bovenaan