NOD november 2022

Wat vervelend Kaat, beterschap!
Nvlinder oehhh spannend!! Als je NOD woensdag is kan je best zondag met een early testen, of gewoon met de kruidvat 2v5 die geeft ook al een paar dagen voor NOD streepje. Ik duim voor je! En geniet van de paar dagen weg, wel fijn wat afleiding!
TMAAM nou wij kunnen elkaar de hand schudden haha. Welke ovulatietesten gebruik jij ook alweer? Als hij steeds donkerder wordt dan zal je piek toch nog komen denk ik? Wil je anders is een foto uploaden, ik ben wel benieuwd! 
Ik heb zojuist het advies van jou opgevolgd Minimin. Ik ben nu nl een paar dagen vrij en kan dus ook overdag testen. Ik heb net een test gedaan en het streepje is wel duidelijker dan de voorgaande dagen ('s avonds) maar nog steeds niet positief. Het streepje op cd9 is nog steeds het meest duidelijk...maaaaar ik heb dus wel sinds vandaag weer last van mijn onderbuik (beetje zeurend) en het klinkt gek maar het doet pijn als ik nies haha! Wellicht dus toch de piek ergens aankomende dagen wat zou kloppen bij een cyclus van 32-35 dagen dus dat is niet gek bij mij. Al was mijn cyclus afgelopen rondes wel iets korter... 
 
Ah wat balen zeg Kaat, het zit niet mee! 


@Nvlinder denk dat je het zondag inderdaad wel kunnen met een early die kunnen gaan al 5/6 dagen voor NOD toch? Kruidvat heb ik geen ervaringen mee. Spannend zeg gelukkig even wat afleiding de komende dagen. 


@pandalover klinkt alsof je inderdaad richting je ovulatie zit! Ben benieuwd, misschien maar vast beginnen met wat voorwerk haha, ze zeggen 6 dagen voor je ovulatie beginnen toch? 


Door het doen van de ovulatie testen ben ik erachter gekomen dat ik rondom mijn ovulatie erg gevoelige en gezwollen borsten krijg, maar sinds deze ovulatie afgelopen weekend neemt het nog niet echt af... merk toch dat na m'n ovulatie het vertrouwen in een zwangerschap altijd weer wat afneemt herkennen jullie dat?
 
Hé pandalover zie dat we redelijk tegelijk aan het posten waren! Lijkt er wel op hè dat je naar je ovulatie gaat! Spannend! Laat je weten hoe die er morgen uitziet?
 
Owja panda 18-10 is meest zichtbaar maar pas cd9. Dus zal niet al je sprong zijn. Moet dan toch nog komen lijkt me. Je bent in ieder geval op tijd begonnen met testen. Zo kan je goed vergelijken.  Maar irritant is het wel ja. Ik kan die laatste niet geopend krijgen grrr 
@Nvlinder. Het is zoooo verleidelijk om. Vroeg te testen! Maar ik zou toch proberen zo lang mogelijk te wachten.. 
 
Wat veel berichtjes weer! Hoop echt iedereen lekker postief deze keer hoor ?En het is zeker fijn je verhaal te kunnen delen.. 
 
pandalover Jaa denk echt dat hij eraan komt! Die ochtend test is echt beter voor jou omdat je zoveel drinkt hahaa
 
ik ga vandaag cd14 weer testen steeepjes zijn nog steeds even licht ben benieuwd wanneer mijne eraan komt
 
Ik heb eindelijk mijn duidelijke dikke streep! ?? tenminste bij de action ov test dan.. bij sensi blijft die licht... zucht.
Mijn NOD is dus wss 10 november. Is het een idee om hierboven de NOD van iedereen neer te zetten?
@pandalover op het moment is het chaos hier, ik gebruik die van sensi, David en action ??‍♀️? lukt mij niet om een foto te uploaden, hoe doe jij dat? Ik ben benieuwd of jouw piek morgen komt!
@nvlinder vervelend van die misselijkheid! Hopelijk aankomende dagen niet te veel last van. Veel plezier! Snap ik dat eerder willen testen, denk dat ik ook aankomende keer ga doen denk ik! Vooral als ik volgende week de innesteling voel (hopelijk).
@SLG hoop dat het gauw je NOD is, bij mij ligt er nu aan of de test straks nog steeds zo donker is. We dinsdag en woensdag al seks gehad en dus willen we vandaag en morgen nog een keer en dan heb ik er hoop ik volle vertrouwen in. Hoe groter de teleurstelling is als de test negatief is.
 
Terug
Bovenaan