Aah spannend ronde 14 is ook al ff tjes ga heel hard duimen ! Ik nod rond 25 november dus ga mee wachten met jouHier ronde 14 inmiddels. NOD is 22 november. Hopelijk eindelijk een positieve test deze maand!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Aah spannend ronde 14 is ook al ff tjes ga heel hard duimen ! Ik nod rond 25 november dus ga mee wachten met jouHier ronde 14 inmiddels. NOD is 22 november. Hopelijk eindelijk een positieve test deze maand!
Oh spannend hé! Ik moet nog 4 dagen wachten. Maar voel me niet anders dan anders. Ik was inderdaad ook benieuwd of andere mensen al nieuws hadden =)Pff over 1á 2 dagen de NOD.. kan de spanning nu al niet meer aan...
Heb wel het gevoel licht misselijk te zijn nu. Maar hoeft nog niks te betekenen.
Nog even paar dagen afwachten
Verder mensen nig nieuws?
Ah spannend..Oh spannend hé! Ik moet nog 4 dagen wachten. Maar voel me niet anders dan anders. Ik was inderdaad ook benieuwd of andere mensen al nieuws hadden =)
Oh dat is jammer.. Hopelijk volgende maand beter!Ah spannend..
Ik ben zondagavond ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde!
Spannend!!!Pff over 1á 2 dagen de NOD.. kan de spanning nu al niet meer aan...
Heb wel het gevoel licht misselijk te zijn nu. Maar hoeft nog niks te betekenen.
Nog even paar dagen afwachten
Verder mensen nig nieuws?