NOD oktober 2018

Het lijkt mij inderdaad vrij snel om dinsdag al een eisprong te hebben als je pas net een bloeding hebt gehad. Houd je lichaam goed in de gaten en misschien controleren met een ovulatietest?
 
Je eisprong heb je toch ongeveer 2 weken voordat je ongesteld weer moet worden? Mijn bloedverlies was namelijk vorige week donderdag begonnen en afgelopen zondag gestopt. Een cyclus van 27 dagen dus met het berekenen komt dit ongeveer hierop uit. 
 
Toen ik de test deed was ik dus al over mijn gerekende tijd heen. Wil ook ovu testen gebruiken zodat ik er zicht op heb.
 
groetjss 
 
@ditbenik ik ken de lange cyclussen. Ik heb de maand augustus overgeslagen en afgelopen maandag naar de huisarts geweest. Hier staat de afspraak in het ziekenhuis gepland en de formulieren die we vanuit het ziekenhuis kregen zijn ingevuld terug gestuurd! 
Hopelijk worden onze cyclussen korter en krijgen we betere eitjes.
 
Een bloeding gehad met daarna een lichte positieve test en dag erna een negatieve test (deze was vandaag).
ohh ik dacht dat je gisteren de bloeding had. Dan is t miss wel n miskraam geweest ? Dan zou ik jou berekening aanhouden die je had gemaakt of idd ovulatie test maar daar heb ik geen ervaring mee. 
@ beaytygirl: ook spannend veel succes alvast. 
 
beaytygirl hier ook al vaker een maand overgeslagen inderdaad. Ik ben blij dat de huisarts onze zorgen begreep en ons meteen door heeft verwezen.  Ook al nuanceerde ze wel met dat maar 50% binnen een jaar zwanger wordt. Ze begreep wel dat de cyclussen en klachten tussendoor die ik heb niet zo horen en het ook zeker moeilijker maken om zwanger te worden. Ook hebben we beide nooit kinderen gehad en ben ik nog nooit zwanger geweest dus weten we ook niet of we het kunnen. Ik ben heel benieuwd wanneer wij langs mogen komen.
 
Hoi dames,
Ook ik meld me weer voor de volgende ronde (4). Gisteren ongesteld geworden en na 2 rare korte cycli na het stoppen met de pil, zat ik nu met een cyclus van 31 dagen weer binnen mijn range van voor de pil. Ik ben wel altijd vrij onregelmatig geweest. Cycli tussen 30 en 40 dagen met een gemiddelde van 33 dagen. Daar gaan we nu dan maar even vanuit en dan zou ik mijn NOD hebben op 17 oktober.
Ik trek deze ronde alle mogelijke hulpmiddelen uit de kast, van ovulatietesten tot temperaturen en cervixslijm testen en baarmoedermond voelen. Ik wil gewoon zeker weten dat ik mijn ovulatie niet mis.
 
Terug
Bovenaan