NOD oktober 2018

Hoi Loesss, ik herken je frustratie helemaal! Vriendin van mij is alweer zwanger van nr 2 terwijl kind 1 nog niet eens 1 jaar is.. beide keren in ronde 1 zwanger geraakt. En dan aan mij vragen wanneer wij aan kinderen gaan beginnen.
Je gunt het iedereen maar jezelf ook ?
We gaan er deze ronde gewoon weer voor. Scheelt dat we nu nog in het leuke deel van de maand zitten waarbij je nog iets kan doen; eisprong zoeken en klussen/sex hebben. Ik vind dat wachtbankje vooral heel vervelend.
 
@ Loes ik denk dat je m.n. succes verhalen hoort. Het is helemaal niet raar als het langer duurt. Ik ken ook verhalen van ook jonge meiden in mijn omgeving die na ongev n jaar zwanger werden.
Hopelijk ben je snel zwanger en de rest ook en ik ook ??
 
Hee Snackworteltje. Op het NOD augustus forum (vorige maand dus) hoorde ik verschillende verhalen over die CB van 4 dagen, en een aantal dames die ruim een week een knipperende smiley kregen! Ze zijn stervensduur, dus zou verwachten dat ze t wat beter zouden doen.. 
Voor dames op zoek naar ovulatietesten: ik gebruik de 'normale' digitale van clearblue die twee dagen een smiley geeft (op je 2 meest vruchtbare dagen). Zijn wat duurder dan normaal, marktplaats doet wonderen. Tip nummer 2 van deze ananas die helaas al iets langer meedraait: probeer het zo lang mogelijk uit te stellen om ze te gaan gebruiken en ga de eerste paar maanden gewoon genieten van elkaar! Als jullie sowieso regelmatig seks hebben zou dat in theorie al goed moeten zijn. Ik merk dat het echt een obsessie wordt, zwanger worden en die ovulatietesten gebruiken. 
 
 
Hoi allemaal, 
Hopelijk zondag ongie geworden en vandaag mijn laatste dag hopelijk. 
Sinds ik gestopt ben in juli, buiten mijn verwachting, al een redelijk normale cyclus. Ontrekkingsbloeding gehad en daarna 27 dagen en 28 dagen. 
NOD zou 7-10 zijn.
De ovulatie testen zijn in huis, het kriebelt om te zoeken naar mijn “ei”. En of ik doe überhaupt heb. Spannend allemaal. 
Ik jojo een beetje. Eigenlijk wil ik er niet te veel mee bezig zijn, maar het is ook weer erg leuk en spannend om te weten hoe en of alles werkt.....
Laten we er een goede maand van maken met veel seks... eeeuhm “klussen”. ?
 
Ik heb tot nu toe ook bewust geen ovulatietesten gebruikt, vooral om er niet te obsessief mee bezig te zijn. Al twijfel ik om het deze mand wel te doen zodat ik ook weet of mijn symptomen rondom de eisprong ook echt rondom de eisprong zijn.
Ik merk het altijd aan mijn afscheiding en omdat ik dan mega zin in sex heb. Dat laatste vind manlief uiteraard helemaal niet vervelend. Meestal is mijn libido lager maar rond deze dagen sleur ik hem meestal mee naar bed??
 
Ik wacht ook met ovulatie testen. Mijn cyclus is nog beetje van slag deze menstr is juist heel weinig terwijl de vorige heel hevig was?? Ben benieuwd hoeveel dagen deze cyclus gaat worden.
Die zin herken ik ook! En slijmvlies was ook wel duidelijk aan te merken al kwam t niet precies overeen met de ovulatie pijn dit was 2dgn na t slijm, iemand daar ervaring mee?  
 
Hoi kershje, dat herken ik wel ja. Dat slijm is altijd 1 en 2 dagen voor de daadwerkelijke ovulatie. De eisprong zelf voel ik vaak ook, komt inderdaad niet overeen. Maar er zijn mensen die ovulatiepijn hebben vóór de ovulatie, tijdens, maar erna kan ook.. Fijn he, zo'n vrouwenlichaam hahaha
 
Ik voel juist nadat ik gestopt ben met de pil echt vanalles. En kan dit helaas niet goed plaatsen. De zin in seks veranderde gelukkig niet en is even goed gebleven! ??
 
Terug
Bovenaan