NOD oktober 2018

Dat zou inderdaad heel mooi zijn Ste! Hopelijk kunnen jullie er lekker van genieten zo zonder de stress!
Daarom wacht ik nog even met ovulatietesten, hou alleen mijn temperatuur bij. Om er toch wat minder druk op te leggen, is voor mij ook pas 2e ronde en wil ook lekker genieten in de slaapkamer haha. 
Jaa hopen op veel positieve testen in oktober ☺️
 
@ Ste heel veel succes alvast hoop dat t jullie rust gaat geven, maar als t deze maand mag lukken voor jullie dan zou dat geweldig zijn. 
@ ditbenik jullie ook veel succes laat je weten hoe t ging? 
Ik denk dat mijn NOD 7/8/9 okt zal zijn. Welke datum pakken jullie? De kortste cyclus of gemiddelde? 
 
Relaxmodus aan! Afspraak ziekenhuis staat gepland, papieren zijn ingevuld en weer terug gestuurd. 
Eind deze week begin volgende week begin ik met ovulatie testen. De vakantie komt er aan en eigenlijk hoop ik gewoon dag mijn eisprong voor of in mijn vakantie komt. 
NOD onbekend! 
 
Voor de mensen die misschien aan een dokterstraject in het ziekenhuis gaan beginnen.  Mocht het in Nederland niet lukken, kijk dan ook eens over de grens in Duitsland. Ik heb van een paar collega's gehoord dat bv Düsseldorf voor ligt op sommige andere ziekenhuizen in Nederland en bij 2 collega's waar ze in Nederland zeiden geen opties te zien, ze daar nog enkele behandelmogelijkheden zagen. 
Ik hoop natuurlijk dat het voor niemand zover hoeft te komen en dat het bij ons allemaal lukt nu in oktober!
 
 
 
En om niet te vergeten @vlindertje en kershje bedankt voor de lieve woorden, soms is even horen dat je niet de enige bent al genoeg ?
 
[quote quote=10108720]@ dit ben ik wat heb jij een lange cyclus als je volgende NOD pas de 25e is! Wordt het de eerste keer dat je naar de huisarts gaat of hebben jullie al eerder testen laten doen?[/quote]
Ik heb inderdaad behoorlijk lange cyclussen. In het begin waren ze minder lang maar ze wisselen. Als het zo doorgaat heb ik helemaal geen NOD in november? gelukkig vond de huisarts dit ook niet helemaal normaal, en ondanks dat we nog net geen jaar bezig zijn hebben we vandaag een doorverwijzing naar de fertiliteitsarts gekregen.
 
Helaas een nieuwe ronde voor mij met NOD in oktober. 
Een bloeding gehad met daarna een lichte positieve test en dag erna een negatieve test (deze was vandaag).
nu ziekjes op de bank met rugpijn, hoofdpijn en pijn aan mijn borsten. Denk zelf aan een vroege miskraam. 
Benieuwd als ik een eisprong ga krijgen??  Normaal zou deze aankomende dinsdag moeten zijn.
wat denken jullie of heeft iemand dit al meegemaakt? 
 
[quote quote=10109136]Helaas een nieuwe ronde voor mij met NOD in oktober. Een bloeding gehad met daarna een lichte positieve test en dag erna een negatieve test (deze was vandaag). nu ziekjes op de bank met rugpijn, hoofdpijn en pijn aan mijn borsten. Denk zelf aan een vroege miskraam. Benieuwd als ik een eisprong ga krijgen?? Normaal zou deze aankomende dinsdag moeten zijn. wat denken jullie of heeft iemand dit al meegemaakt?[/quote]
Ik heb geen idee, was je al overtijd? Ze zeggen dat ook n licht streepje een zwangerschap kan zijn. Miss dat er nu alsnog n eitje gaat rijpen. 
 
Terug
Bovenaan