NOD oktober 2018

Hallo!
Vanaf gisteren bezig aan ronde 2 aangezien ik ongi ben geworden. Eigenlijk wel heel blij mee omdat ik net pas was gestopt met de pil en het dan altijd de vraag is wanneer je cyclus op gang komt, maar het is precies op de dag gebeurt. Dus op naar ronde 2, heb er zin in!
Komende maand ook maar beginnen met ovulatietesten en temperaturen, dus ik ben benieuwd.  Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en ook voor alle andere dat het een top maand word! 
 
Ik meld me ook weer. Vandaag NOD en negatieve test. Ik ga ervan uit dat mij  menstruatie vandaag begint aangezien het ook echt zo voelt. Wij gaan voor ronde 11, maar morgen eerst naar de huisarts. Mijn volgende NOD is pas 25 oktober zoals het er nu naar uitziet..
 
@ dit ben ik wat heb jij een lange cyclus als je volgende NOD pas de 25e is! Wordt het de eerste keer dat je naar de huisarts gaat of hebben jullie al eerder testen laten doen?
 
Hoi dames, 
Ik voeg mij hier ook weer bij. We zitten intss wel al een stap dichter (hopelijk) bij onze droom.
We mochten vandaag al voor een HYFOSY gaan ipv volgende maand. Het onderzoek zelf doet geen pijn, maar erna toch wel een beetje, pijnlijke krampen alsof je ongesteld moet worden en lichte bloeding, maar dat is normaal... mijn vriend moet nog eens zijn zaad laten testen en bij de afspraak vr resultaten zullen we ook de verdere aanpak bespreken. We starten nl met ivf. Fertiliteitsarts wil niet langer meer wachten...
Zelf hebben we besloten om deze maand geen ovu testen meer te gebruiken of te tempen. Gewoon genieten van elkaar zonder al de bijkomende stress, van NU MOET HET ZEKER.... 
Verwachtte NOD 6 oktober. 
 
Wat zou het dan mooi zijn als het deze maand toch spontaan nog lukt! Je hoort het vaker dat als er minder focus op ligt dat het ineens gebeurd. En als dat niet zo is dan staat het traject al verder klaar. 
Ik ga voor iedereen duimen!
 
Hopelijk wordt dit een goede maand voor het liefst iedereen! 
Mijn onttrekkingsbloeding is voorbij, als alles volgens het boekje mag gaan is mijn nod 6 oktober. Ben heel benieuwd hoe mijn lichaam het ontpillen gaat doen. Ik ga het mee maken. 
Wij gaan zaterdag op vakantie vakantie, dus gaan het daar sowieso gezellig maken :) 
 
Terug
Bovenaan