NOD oktober 2019

Bij mij begin de testdrang weer maar ik ga me inhouden.Vorige cyclus onverwachts 8dpo ongesteld geworden en had toen hele gevoelige borsten. Nu inmiddels 9 dpo totaal geen gevoelige borsten en sinds gisteren lichte krampen maar anders dan me menstruatie aankondiging. Net voor zekerheid tampon erin en gelijk weer eruit gedaan en zag wat héle lichte verkleuring. echt minimaal. Wat is het allemaal toch spannend. Ik ga echt pas donderdag of vrijdag testen. Kan ook niet anders aangezien me vriend de testen heb verstopt haha 

Zwindo heb je vandaag nog getest? Zo apart van dat streepje vind ik het! 
Jonge mama ben erg benieuwd of je zwanger bent! Ik geef ook borstvoeding maar daardoor nog niet ongesteld.. Wss ook niet vruchtbaar totdat ik stop of minder.. Maar ben wel benieuwd hoe het hier gaat en wij blijven proberen.. 
EvyH spannend ik hoop het voor je! 

Jaaa, net getest (geen ochtendurine) en een streepje! Zo dankbaar weer! Het overrompeld me gewoon een beetje, waren er totaal nog niet mee bezig.. 
Maar HEEL erg blij! Als alles goed gaat zit er straks 15 maanden leeftijdsverschil tussen onze kindjes ?

Jonge mama Super zeg gefeliciteerd!!! 

Wel grappig om te lezen dat jullie bewust kort op elkaar willen zitten met de 2e. Wij juist meer tijd tussen nummer 1 en 2. Minimaal 2 jaar :) 

EvyH Spannende tijd dus. En tot donderdag wachten... Slim van je vriend haha. 

Nroxy Wat jammer :( Ik wens je heel veel succes bij de volgende ronde. 

Ik heb vanmorgen 1 dag voor NOD getest.... 

Dus wat vinden jullie :) 

Zonnebloem90 gefeliciteerd! Hartstikke zwanger!

Haha ja, we wilden wel een klein leeftijdsverschil, maar dit hadden we ook niet bedacht. Ik heb een nieuw topic aangemaakt voor een appgroep. Zag dat die nog niet bestond ?

Terug
Bovenaan