NOD oktober 2019

Ik slik elke dag Davitamon mama. Doorgaat ik een gastric bypass heb moest ik elke dag al vitamines slikken en die heb ik in overleg met de internist vervangen door Davitamon. Heb laatst 4 doosjes gehaald in de actie 1+1 gratis bij etos

IB, daarom ik zou het als je dat lukt een beetje los laten. Stress is ook weer niet goed ook niet voor de kwaliteit van het zaad. Dat probeer ik er in te houden bij ons. Ik kan mijzelf wel vanalles onthouden en mijn man zeggen te veel te laten van wat hij leuk vind maar dat kan ook weer een negatief effect hebben. 1 biertje in de week is nog heeeel netjes. 
En met het foliumzuur was bij mij ook inderdaad op vakantie dat ik het even vergat. En nu dan gister en vandaag omdat we ook niet thuis zijn. Verder vind ik het ook belangrijk om het altijd te nemen want we moeten doen wat we kunnen. 

Ik heb zojuist cb ovulatietesten besteld die komen morgen binnen. Vandaag is dag 11 in mijn cyclus dus ik begin wat laat. Ik ben benieuwd wat ik morgen te zien krijg.

EvyH Ik slik iedere dag Davitamon mama compleet met visolie. Ben hem eigenlijk nog niet vergeten en ben 2 weken voordat ik stopte met de pil begonnen. 
Farru Ben benieuwd hoe het zal gaan. Je moet de cb ovulatietesten alleen wel met ochtendurine doen dus kan je het pas vrijdag testen.

Maja goed dat je het zegt! Dat was ik alweer vergeten haha. Maar ik denk dat dat niet zo erg is want mijn eisprong is pas de 22e of later. Eerder zal het niet zijn want mijn slijm is er nog niet echt. 
Hoe gaat het bij jou met testen?

Hey allemaal .
Voor mij ronde 8 sinds vorig jaar september . Heb pcos dus mijn cyclus is heel onregelmatig . Doe het nog zonder hulp van het ziekenhuis en had afgelopen zondag een positieve ovulatie test ? in overleg met mijn gynacoloog . Nu is bij nod op 1 oktober dus kan me net nog aansluiten bij jullie . Spannend !!! 
Gr sheranie 

EvyH ik slik ook al foliumzuur vanaf dat ik stopte met de pil. Ik vergeet hem eigenlijk ook niet, omdat hij in het toiletkastje ligt en het zit al helemaal in mijn systeem haha :p

XSamantha, ik had vandaag niets liever dan een kind terug gekeken want ik had het gister gemist. Maar inderdaad wel heftig van dat meisje dat ze haar vriend zou verlaten, al moet ik zeggen dat ik het ergens ook wel kan begrijpen. Ik heb dit in het verleden ook gehad, mijn ex wou echt geen kinderen, nooit. En voor mij was dit altijd al een droom. Wij zijn hier vroeg in de relatie mee begonnen om over te praten en eerst dacht ik, komt misschien nog. Maar dit werd bij hem juist steeds duidelijker hij wou met 2 blijven en uiteindelijk is het hele toekomstbeeld van beide verschillend en dat werkte niet. Dus wij zijn ook uit elkaar gegaan.
Nu vind ik dat en het verhaal in het programma nog wat verschillend want haar vriend wil wel dus dat klonk wel heftig toen ze dat zei, al denk ik wel dat ze volgende week een positieve test heeft..

EvyH ik ben sinds we de stap hebben gemaakt foliumzuur. Ik ben begonnen met die van de etos met extra vitamine d. Ik ben nu deze ronde net overgestapt op die van davitamon met visolie. Dit omdat ik heb gelezen dat dit kan helpen bij de innesteling. Ik heb mijn ups en downs gehad met het slikken. Na de mk een tijdje geen foliumzuur geslikt, was toen even een beetje een hoopje ellende. Nu slik ik het over het algemeen netjes elke dag. Hoewel, ik soms in het weekend het nog wel eens wil vergeten, omdat het ritme net even iets anders is.
Even een (vies) vraagje: ik had vanmorgen ineens een lichtroze/wittige/doorzichtige slijmprop met na het plassen. Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Gezien mijn vorige cyclussen rond de 38 dagen zou ik nu nog niet in mijn vruchtbare periode moeten zitten. Ben dus ook nog niet met ovu testen gestart, maar ga er misschien wel eentje doen vanmiddags als ik thuis kom.

Terug
Bovenaan