NOD oktober 2019

Maja, ja zoveel "weten" en goed doen en nog moet je zooo lang wachten op een positieve test. Vandaag ook onverwachts te horen gekregen dat iemand zwanger is.. ik vind dat dan toch even lastig.
Omdat we al wat langer bezig zijn heb ik al best veel ingelezen en opgezocht vandaar dat ik soms met zo'n wijze informatie (ahum) kom hahah! En zoals niempje al zei en ik geloof dat wij het daar in het September forum ook al over hadden, iedere 3 maanden ververst het sperma zich. Dus dan wil ik niet te lang wachten met gezonde en goede aanpassingen doen want dat merken we over 3 maanden pas.

Vanochtend een knipperende smiley bij de clearblue test. Het komt dus gewoon wat later op gang. Stelt me wel gerust. Zat me alweer helemaal druk te maken.

Farru, dat lijkt me inderdaad heel vervelend. Je bent al een langere tijd bezig en als het bij andere dan wel lukt, dan ben je toch wel jaloers.. ook al gun je het die mensen ook van harte.

Gisteren heb ik weer niet liever dan een kind gekeken, vondt het heel mooi om te zien dat het bij het stel die al een kindje hebben, gelukt is. Verder vondt ik dat blonde meisje wel heftig, dat ze haar man zou verlaten als het niet lukt.

Hier in spanning aan het wachten op een positieve ovulatie test. Sinds vandaag vakantie dus alle tijd voor elkaar.
farru ik herken je gevoel. Vorige week vertelde mijn schoonzusje dat ze zwanger is. Natuurlijk super leuk voor ze en gun het ze van harte maar daarna wel even flink gehuild. Mijn broertje is de jongste thuis en ik had toch wel het idee dat ik het eerste kleinkind van mijn ouders zou gaan krijgen. Het slaat eigenlijk helemaal nergens op maar het is een gevoel. Mocht deze ronde lukken schelen onze kindjes straks ruim 3 maanden dat is dan ook wel weer leuk.

Het is ook niet dat mijn vriend zich iedere week klem zuipt. Meestal op vrijdag avond 1 biertje en als we een feestje hebben wel meer.
Ik ken dat gevoel ook heel erg dat als je een zwangerschaps mededeling krijgt. Ik kan daar ook echt van slag van zijn. Ook al gun je het hun wel heel erg.

HDK84 Dat is de eerste stap ;) Leuk een 2e kindje! 
Farru Ja, is toch gewoon gek eigenlijk ... dat je zo veel ''weet'' en doet zoals zou moeten volgens onderzoek. En dan nog duurt het even .. Snap dat je dan inderdaad niet te lang wil wachten met goede aanpassingen want het duurt inderdaad even voordat het weer ''goed'' is. 
XSamantha Oh fijn van de knipperende smiley! Fijn dat het je gerust stelt. Ik heb het ook hoor met die ovulatietesten. Vind het gewoon fijn dat hij aangeeft dat je ovulatie eraan komt.
Ik heb gisteren heel even gekeken van dat blonde meisje waarvan haar vriend zich al had laten sterilliseren en zij allemaal baby spullen in huis had. Vond dat wel bijzonder. 
Humpje Ook lekker genieten van je vakantie hoor!! Ik herken het ook. Mijn zus vertelde het laatst dus ook ... zij is wel 7 jaar ouder dan dat ik ben en haar vriend nog een aantal jaar ouder dan zij. Dus het is niet gek dat zij eerder zijn. Maar zij is nooit iemand geweest van kinderen, ze wist ook lang niet of ze het echt wilde, echt een carriere vrouw. En bij mij zit het er al van jongs af aan in. Altijd met kinderen bezig gewees, m'n hele leven opgepast op kinderen en ik werk nu ook in het basisonderwijs. Mijn moeder heeft ook altijd gezegd dat ik jong moeder wordt. Toen wij begonnen dacht ik ook echt dat ik het eerste kleinkind zou gaan krijgen. Maar toen kwamen zij met het nieuws, precies op de dag dat mijn menstruatie door kwam vorige ronde ... ik heb in de auto richting huis ook flink gehuild. Mijn vriend merkte het ook aan mij dat ik niet zo blij voor ze kon zijn zoals ik anders wel was geweest. Daar voelde ik me toen wel heel schuldig over. Ik heb m'n zus toen ook verteld dat wij ook bezig zijn, dus zij weet ervan. Maar tante worden vind ik ook heel erg leuk!:) en vind het ook heel leuk dat, als het zo mag zijn, onze kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd zullen zijn (fingers crossed!)

Hoi meiden!
Ik vraag me iets af.. slikken jullie nu al elke dag foliumzuur sinds jullie begonnen zijn om zwanger te raken? Ik was in het 1ste maand heel fanatiek elke dag een pilletje. maar nu 4 rondes verder merk ik dat het er echt bij inschiet en het vaker niet dan wel neem. Ik probeer elke keer na me menstuatie iedere dag in te nemen maar nu is het ook alweer 4 dagen geleden? ik heb er geen 'moet' gevoel bij zoals bij pil.. 

Ja over het algemeen pak ik die iedere dag. 
Maar over het algemeen is bij mij ook soms 2 of 3 dagen niet haha.Toevallig heb ik ze nu ook alweer 3 dagen niet gehad. Ik weet ook niet in hoeverre dat "erg" is. Ik bedoel ik heb het ook 7 rondes geslikt zonder zwangerschap, dus aanwezig is het sowieso lijkt mij.

Ik slik het wel echt iedere dag. Op vakantie merkte ik 2x dat ik heb vergeten was dat zal geen probleem zijn, maar ik wil het wel iedere dag slikken. Ik zou het mezelf niet vergeven als ik een kindje krijg met een openruggetje en daar achteraf iets aan had kunnen doen.

Ik heb bij deze maand echt een heel goed gevoel, waarom echt geen idee maar het is een fijn gevoel.  Hopen dat me gevoel ook klopt

Terug
Bovenaan