NOD oktober 2019

Zwindo dat herken ik wel van mijn eisprong.
Begint bij mij altijd 7 dagen na het begin van mijn menstruatie dat ik slijm begin te verliezen. Dan voor, op en na de dag van mijn eisprong is het echt een soort prop/sliert. Heel wittig en smerig whaha.
Verder vergeet ik die verdomde foliumzuur pillen. Heb het nu in mijn agenda gezet om die te gaan slikken. Heb, net als de vorige zwangerschap de foliumzuur tabletten van Kruidvat gehaald.
Je hebt ook veel groente waar foliumzuur in zit en dat eten wij regelmatig gelukkig.  
Vind het heel raar om over mijn NOD na te denken terwijl ik eerst ongesteld moet worden nog haha. Ben ook benieuwd hoe lang het deze keer duurt voor het lukt.
Bij onze dochter waren we ook op 1 oktober 'begonnen'.
Spannend weer :)

Niempje ik zat dus inderdaad ook te denken aan een eisprong, maar mijn afgelopen cyclussen waren 36-38-38 en zit nu op dag 12 dus dat zou nog ver voor mijn vruchtbare periode zij uitgaande van de vorige cyclussen. We hebben gisterenmiddag wel geklust omdat we daar gewoon zin in hadden, dus zat eerst te denken dat het misschien dat zou zijn. maar vond het wel raar, straks maar even een ovu test doen kijken wat die zegt. Denk dat het niets is al zou ik wel heel blij zijn als ik toch al eerder een positieve ovu test heb.
Ik heb het slikken van mijn foliumzuur aan mijn ontbijt gekoppeld. Daardoor vergeet ik hem minder snel. Dat helpt bij mij wel echt hoor om het aan iets in mijn ritme te koppelen. Zo had ik vroeger de pil bijvoorbeeld naast mijn tandenborstel liggen.

Ik heb vandaag een mooie smiley op de ovulatietest dus we gaan er een leuke avond van maken.
ik slik de vitamines elke morgen bij het ontbijt, gebeurt zelden dat ik ze vergeet.
spannend zwindo, wie weer deze maand een wat kortere cyclus? Lichaam doet soms gekke dingen. Ik heb altijd mijn positieve ovulatietest op donderdag/vrijdag en vorige maand ineens op dinsdag al. Helaas was vriend toen net een paar dagen weg voor werk dus gemiste kans. Zaadcellen kunnen in jou lichaam nog een dag of 2/3 leven dus wie weet was je keurig op tijd.

zwindo: Ik had ook anderhalve week eerder een positieve ovulatie test, had dat ook echt niet verwacht en kan het nu nog steeds niet geloven. Ik weet nu ook niet of ik daar 14dagen bij moet optellen of wel gewoon minimaal 28 dagen aan zou moeten houden?
Mijn cyclus werd ook steeds langer en nu ineens zo veel korter.
Ik duim voor je

Zwindo mijn eisprong is altijd 12 dagen na de eerste dag van mijn ongesteldheid. Oké, soms wel eens een dagje eerder/later maar hier kan ik donder op zeggen.
Dit zou bij jou dan toch ook kunnen want je zit nu op dag 12 na de eerste dag van je laatste menstruatie?
Bij mij blijft het heel de dag ook aanhouden dat 'smerige' en de dag erna ook nog. Dan weet ik dat het mijn eisprong was.

Dan iig goed dat het gister gezellig was. Morgen ook weer gezellig maken en 2 dagen later weer ;-)

28 september moet ik ongesteld worden en dan vruchtbare periode vanaf 4 oktober.
In 2017 was het met kerstavond gelukt haha, zul je zien straks 2 kids in dezelfde maand XD

Ik had vanochtend een smiley. Zo fijn, ook gelijk gemerkt aan de krampen in mijn buik. Gisteravond hebben we het nog gezellig gehad en als het aan mij ligt wil ik vanavond ook nog, om de kans goed te benutten :p

Ik ben spontaan vrolijk van het lezen van alle smileys en positieve ovulatie testen!. Ben zelf ook maar even een testje gaan doen en die is ook al heel licht aanwezig! Kreeg net een mail dat de bezorging vertraagd is en mijn pakketje met cb testen morgen pas komt... zul je altijd zien. 
Ik ben benieuwd of dit keer mijn ei wel op de verwachte datum springt of zoals vorige maand toch een dagje of 2 later. Maar dat ik al een streepje zie zegt al genoeg hij is zich aan het voorbereiden!
XSamantha, ik zou het zelf ook doen. Voor de zekerheid haha. Dat was mijn plan deze ronde om op en na de positieve test beide dagen te klussen. Daarna is het toch te laat. Als je gewoon iets later dan het tijdstip gister een gezellig momentje hebt zijn er toch nog 24u overheen gegaan ?

Niempje ik weet indd dat het ook wel kan maar omdat mijn cyclus de afgelopen keren zo lamg was zou het vreemd zijn om nu al een eisprong te hebben.
Xsamantha fijn dat hij nog positief is en jullie er gisteren al goed op hebben ingehaakt om het maar zo te zeggen haha. 
IB ik was even positief nadat ik jou berichtje zag maar helaas net een ovu test gedaan en gewoon echt spierwit geen tuur streepje of iets op te bekennen. Dus zal denk ik gewoon iets anders zijn. Had overigens na de lunch toen ik naar het toillet ging nog een wittige slijmprop in mn string zitten. Dus had eerst nog de hoop dat ik echt ook al een eisprong zou hebben maar helaas. De testen zijn negatief. Dus moet nog even geduld hebben. Lagen we het er maar op houden dat het lichaam weer lekker bezig is met dingen anders besluiten te doen.

Terug
Bovenaan